NOTD: Golden Orange

miercuri, martie 28, 2012 bydee-make-up 14 Comments


Hey girls,

Astazi doresc sa va arat ce manichiura am purtat in aceste zile.
Bineinteles, am ales din nou niste nuante din categoria sunny & happy.
De data aceasta am “combinat” firmele, asa ca nunatele folosite sunt de la Golden Rose (nu am ce sa le reprosez, raportul calitate-pret super ok), Ga- De si Maybelline imi place, cea iesit si cu siguranta le voi mai purta asa.
Cam asa au aratat unghiutzele mele:





Nu stiu cat de bine se vede, dar pe inelar am lasat nuanta portocalie peste care am aplicat sclipiciul de la Colorama :)

Ojele folosite sunt:



- Oja Ga - De nr. 276;
- Oja Golden Rose nr. 95;
- Oja Colorama nr.36 (cred, o am de mult timp si s-a sters numarul).

Ce ziceti? Va plac?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like