Beauty Bucket List

vineri, aprilie 27, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

Alina s-a gandit si la mine in momentul in care a distribuit tag-ul, lucru care nu pate decat sa ma bucure pentru ca incep sa imi placa tot mai mult aceste postari. Multumesc mult si sa incepemmmmm. ;)

1.Ce produs de makeup”high-end” (produs de lux) ai dori să-ți cumperi? 

Ca sa nu includ aici toate reprezentantele sexului frumos, voi spune ca la fel ca marea majoritate a femeilor, sunt in cautarea eyelinerului perfect. Ei bine, eyelinerul Chanel Ecriture de Chanel, sunt sigura ca face si ceea ce promite si ceea ce imi doresc, dar pretul ma determina sa il las doar la stadiul de dorinta. (34$).



2. Ce produs de makeup din categoria “low-end” ai vrea să-ți cumperi?

Paletutza Sleek Oh So Special…ma uit mereu la ea, mai ales cand vad ca e si la oferta si ma gandesc ca am destule produse de make-up si trebuie sa raman tare pe pozitii, sa nu cad prada ipsitei. Nu cred ca voi mai rezista mult, asa ca va fi a mea in curand.


3. Care este acel produs pe care îl deții, dar ai vrea să cumperi mai multe?

Toate produsele imi plac. Daca ati vazut filmul Confessions of a shopaholic, atunci va puteti da seama cat de greu este sa rezisti. De fiecare data ma intreb daca am cu adevarat nevoie de acel produs sau nu, ei bine uneori imi iese, alteori nu. Cel mai greu ma abtin cand e vorba de oje. As vrea muuulte, muuulte.



4. Care este produsul pe care ți-l dorești, dar pe care niciodată nu-l vei avea?

  
Parfumul aduce un ultim retus elegantei, este acel detaliu invizibil care completeaza personalitatea. Fara el va lipsi intotdeuna ceva.- Gianni Versace.
Va dati seama, ca si eu am ales un parfum floral, care are in compozitie si vanilie iar pretul ma face sa ma gandesc ca il voi cumpara doar in cazul in care voi castiga la loto – 900 $. 





Shalini by Shalini este un parfum floral creat special pentru femei, menit sa elibereze cele mai romantice stari. Ideal pentru femeile visatoare si romantice, care cred in destin si iluzii, Shalini by Shalini te va purta pe aripi de vis cu notele sale de ylang- ylang, coriandru si neroli si te va face sa te simti libera si independenta precum pasarea cerului prin notele sale de lux precum lemnul de santal, vanilia si tuberoza.  Un vis, nu-i asa?

5. Care este produsul pe care ai de gând să-l cumperi/ți-l dorești datorită influenței unui beauty guru?

Hmmm, aici ma gandesc la 2 brand-uri.
Se poate?

Essence – toata lumea are produsele, toata lumea le foloseste, toata lumea le iubeste – le voi testa in curand pentru ca am comandat cate ceva de la o prietena care se intoarce din Germanoasa si mi le va aduce - yeey 4 me :D



Al 2-lea brand este Flomar, imi doresc atat de mult sa incerc ojele lor…in fiecare zi vad cel putin 5 postari cu unghiutze infrumusetate de aceste produse.


Avand in vedere ca aceasta postare este un Bucket List vreau sa specific, ca toate fotografiile au fost preluate dar sper ca in curand sa vedeti si pe la mine aceste produse.

Vreau sa ii multumesc din nou Alinei, ca s-a gandit la mine si invit pe oricine isi doreste si ii face placere sa completeze acest tag. Daca sunteti cititoare puteti sa imi lasati raspunsurile voastre la comentarii, mi-ar face mare placere.


Era "cat pe ce" sa uit....vine, vine minivacanta :). Va doresc zile insorite si pline de veselie/ relaxare - fiecare opteaza pentru ce isi doreste. Minivacanta placuta si pentru cele care veti pleca din fata calculatoarelor, ne vedem luna viitoare, nu?  :D

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: