Review: Aslavital MineralActiv

sâmbătă, aprilie 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

Dupa cum v-am promis, am testat noua gama produsa de Farmec,  Aslavital MineralActiv si acum revin cu parerea care mi-am facut-o fata de fiecare produs in parte. Le voi prezenta in ordine descrescatoare, respectiv - primul este cel care mi-a placut cel mai mult, ultimul fiind cel care mi-a placut mai putin.
Acestea fiind spuse, sa incepem review-ul:

Crema intens hidratanta SPF 15  



Este prezentata  de catre producator ca destinata asigurarii si mentinerii unui nivel constant al hidrattrii tenurilor sensibile, cuperozice, ridate pe durata intregii zile, precum si protectiei impotriva efectelor nocive ale poluarii si radiatiilor UV.
Parerea care mi-a lasat-o mie:
- crema este foarte consistenta si cu toate acestea se absoarbe rapid in piele, tenul ramane fin, catifelat, hidratat;
- miros placut;
- un plus primeste din partea mea si datorita SPF-ului atat de necesar pentru o crema de zi.
- mi-a lasat o impreseie foarte buna, e pe wishlist-ul de cumparaturi dupa ce termin cremele care le folosesc in prezent.

- Crema pentru curatarea fetei (fara sapun)


Este prezentata de catre producator ca un produs care asigura curatarea delicata a tenurilor sensibile. Remineralizeaza, energizeaza, calmeaza pielea datorita complexului unic Argila naturala-extract organic de Goji.
Parerea care mi-a lasat-o mie:
- nu ma asteptam sa fie atat de consistenta desi are denumirea de crema, ma gandeam ca va fi putin mai lichida, pentru mine este un plus, imi plac produsele consistente.
- pielea este curatata, nu am avut probleme in zona ochilor, dupa prima utilizare nu am simtit deloc efectul de "fata stransa", dar de la a 2-a utilizare am sesizat o usoara senzatie dar neglijabila;
- mirosul este placut.
- as achizitiona si acest produs.

Gel anticearcan



Prezentat de producator ca un gel concentrat, bogat in principii active cu efect corector şi reparator asupra cearcanelor şi pungilor de sub ochi. 
Parerea mea:
- ei bine, aici chiar ma asteptam la un produs mai consistent ...dupa parerea mea este putincam prea lichid niciodata nu ma reusit sa dozez cantitatea necesara aplicarii. Din cate am observat in fotografia facuta produsului, producatorii au creat un ambalaj care sa impiedice problema dozajului.
- efecte vizibile nu am observat, se absoarve destul de repede in piele dar cam atat.
- acest produs nu va fi achizitionat de catre mine.

Crema antirid mineralizanta SPF 15


Producatorul o prezinta ca pe o crema  care este destinata prevenirii si atenuarii liniilor fine si a ridurilor profunde, dar si protectiei eficiente a tenului impotriva radiatiilor UV.
Eu am folosit acest produs doar pentru a-i testa consistenta pentru ca nu consider ca am nevoie de creme antirid (inca), desi in prezentarea celor de la Farmec este o crema recomandata celor care au peste 25 ani, eu mai astept.
- este o crema cu o consistenta ok, miros placut care se absoarbe destul de usor.
- plusul cu SPF-ul il cunoasteti deja ;))
Daca ar fi sa aleg intre intre crema antirid si cea intens hidratanta as alege-o fara dar si poate pe cea intens hidratanta.
Da, de ea m-am indragostit si nu cred ca sunt singura.

Sper sa va ajute impresiile mele, tenul meu este uscat cu teninte de ingrasare in zona T in cazul in care nu ati mai citit review-uri de pe pagina mea. 
Eu am facut poze mostrelor primite spre testare dar am facut legaturi care sa va duca direct pe site-ul celor de la Farmec, in cazul in care doriti mai multe detalii referitoare la produs, ambalaj, pret.

Voi ati incercat aceste produse? V-ati indragostit de unul dintre ele? ;))

Kiss Kiss Dee






You Might Also Like