Sunshine

miercuri, aprilie 11, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

Postarea de astazi o are din nou in prim plan pe prietena mea Andra. Exersez cat de mult pot si cat de mult imi permite timpul, vreau sa invat cat mai multe, asa ca apelez si la persoane binevoitoare, care sunt de acord sa se lase pe mainile mele. ;))
Pentru astazi am dorit sa folosesc mai multe culori din Paleta Coastal Scents si am incercat sa le blend-uiesc cat mai bine. Incerc, ma chinui, invat - nu am inca o pensula de blending dar parerea mea este ca rezultatul este multumitor. Sper ca am luat in considerare toate sfaturile primite, va astept oricand cu sfaturi/critici pentru ca doar asa ma veti putea lauda intr-un viitor sper eu cat mai apropiat.
Deci, in concluzie pentru postarea de astazi am incercat combinatii de culori si un blending cat mai bun. 
Acesta este rezultatul meu:







Pentru machiajul ochilor am folosit:
- Baza: creion Visions - Oriflame - White Light;
- Creion Revlon Luxurious;
- Creion Oriflame Plum;
- Paleta Coastal Scents Prism Palette 88.
- Mascara Oriflame Wonder Lash.

Machiaj ten:
- Fond de ten Maybelline - Affinitone - Rose Beige;
- Pudra L'oreal - Accord Parfait - Beige Eclat;
- Blush Oriflame Pink.

Machiaj buze:
- Gloss Ga-De Crystal Glow nr. 146.

Ei, ce ziceti de machiajul meu? 

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: