Guest post: my mom

joi, iunie 28, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum v-am mai spus si aici partenera mea in Campania Ivatherm - Cate lucruri imparti cu femeile din viata ta? initiata de Ivatherm si Trender este mama. Am rugat-o sa imi scrie un mail in care sa imi prezinte primele sale impresii despre aceasta experienta (nu locuim in aceeasi localitate de aceea am rugat-o sa imi scrie, nu ca am avea o problema de comunicare verbala), deoarece in postarea anterioara eu am fost mai darnica decat ea. ;))
    Sa incepem, produsele testate sunt urmatoarele:



    Cele trei produse Ivatherm pe care le folosesc mi-au adus satisfactii inca din primele zile de utilizare. Chiar dupa prima utilizare am observat un aspect intinerit al tenului, prin faptul ca porii s-au diminuat si pielea are un aspect mai neted.
    Dupa 10 zile de utilizare am remarcat:
- ridurile de la ochi (laba gastei) s-au mai estompat;
- ridurile de expresie s-au mai diminuat;
- gatul si decolteul au un aspect mai ferm.
    As dori sa mai spun ca am fost surprinsa (placut,bineinteles) de faptul ca aceste produse cosmetice se absorb foarte repede iar pielea nu ramane lipicioasa.
    Crema de contur ochi nu are nici un miros iar crema de fata are un miros discret de apa, natura,vacanta.
Voi reveni si cu alte impresii.

Acestea ar fi impresiile mamei mele. Ce ziceti, as putea-o face bloggerita ;))? Mie mi se pare putin cam zgarcita la detalii, dar pentru review-ul final promit sa obtin mai multe informatii.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: