Rasfat cu produse apicole romanesti

miercuri, iunie 20, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Imi doream de multa vreme sa incerc produse naturale fara conservanti, fara parabeni si fara coloranti. Ieri, aceasta dorinta mi-a fost implinita de catre cei de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj.

Produsele au o mare valoare adaugata, venind la pachet cu mai mult de 50 de ani de experienta si cercetare intensiva dar si distinctii internationale. Produsele pastreaza retetele originale pentru care au fost premiate, tinand pasul cu tehnologiile moderne, 100% naturale, din tot ceea ce are albina mai bun de oferit: miere, polen, ceara,laptisor de matca, propolis dar si produse care sa-i ajute pe apicultori prin calitatea maxima oferita.

    Eu am fost primit doua geluri de dus din noua gama lansata:


  Am ales:
- gelul de dus Apidermaliv - Rasfat apicosmetic pentru dus cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea;
- gelul de dus Apidermin - Rasfat apicosmetic pentru dus cu laptisor de matca si ulei de nuci de macadamia.

    Multumesc Complexului Apicol Veceslav Harnaj petru produsele oferite.

    Ati folosit astfel de produse? Ce parere aveti despre ele? Ce produs doriti sa testez mai intai pentru a va impartasi impresiile mele?

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like