Review: BB Cream Garnier Miracle Skin Perfector.

miercuri, iunie 13, 2012 bydee-make-up 0 Comments



Hello ladies,

    A venit momentul mult asteptatului review al multifunctionalului BB Cream Garnier Miracle Skin Perfector. 
    Nu vreau sa va retin foarte mult, dar as dori sa va prezint doar cateva generalitati despre acest produs. 
    Cremele BB au fost descoperite in anii 50 in Germania, de catre doctorul dermatolog Christine Scharammek care le folosea pentru a calma si catifela tenul dupa aplicarea anumitor procedur si care aveau de asemnea si putere de acoperire. 
    Desi cred ca marea majoritate stiti, as dori sa va spun ca BB este o prescurtare a termenilor Blemish Balm sau Beauty Balm si reprezinta secretul frumusetii asiatice deoarece au fost intens promovate pe continent de catre vedete la sfarsitul anilor 80.
    Folosindu-se de tehnologia actuala, cei de la Garnier au creat BB Cream Miracle Skin Perfector (se comercializeaza atat pentru toate tipurile de tec cat si pentru tenmixt/gras) care promite urmatoarele:

  • NETEZESTE - Pigmentii minerali se raspandesc imediat, uniformizand textura tenului, pentru un aspect fara imperfectiuni;
  • HIDRATEAZA - Continutul de Acid Hyaluronic dubleaza nivelul de apa retinut de piele, pastrand-o hidratata si sanatoasa;
  • CORECTEAZA - Intinde istant suprafata pielii pentru un aspect natural;
  • ILUMINEAZA - Proprietatile Antioxidante ale vitaminei C, ofera aspect sanatos si luminozitate tenului;
  • PROTEJEAZA - Filtrul UV cu SPF 15 blocheaza razele daunatoare ale soarelui. 
    Lasandu-ma convinsa de aceste calitati prezentate atat blogosfera cat si in spotul publicitar, am achizitionat produsul care promite sa le faca pe toate.  
    In cazul in care l-ati observat in magazine, balsamul minune arata in felul urmator:



Ingrediente:


Parerea mea:
- Dupa cum spuneam, in prima faza nu am fost atrasa de aceasta idee deoarece nu stiam la ce sa ma astept de la o astfel de combinatie 5 in 1, dar datorita review-urilor citite usor si sigur am inceput sa imi doresc “sa intru in randul lumii” si sa am BB-ul meu. Garnier mi s-a parut cel mai accesibil, mai ales ca am profitat de oferta din Carrefour si l-am achizitionat la doar 22 lei. Am ales nuanta light si mi se potriveste perfect. 
- As putea sa incep cu parerea colegelor de la servici, care in momentul in care m-au vazut lunea (prima zi in care am folosit BB-ul) m-au intrebat ce mi-am facut la fata pentru ca arata foarte bine. Am fost placut surprinsa de efectul vizibil al cremei. 
- In prima zi am aplicat o cantitate mai mare din produs pentru ca doream sa vad cat de rapid se absoarbe in piele si nu mi-a facut probleme, dupa cateva minute tenul era pregatit pentru machiaj. Sapatama trecuta am folosit doar BB fara fond de ten datorita temperaturilor destul de ridicate si am fost multumita.
Am incercat sa exemlific:

Am aplicat o cantitate destul de mare:


Consistenta:


 Intindere si nuantare:


Dupa aproximativ 2 minute de la alicare:



- Intotdeauna am spus ca nu am nevoie de o acoperire foarte mare deoarece nu am probleme majore, singurele fiind porii dilatati si punctele negre, acoperite cu succes de catre BB. In zona ochilor am folosit anticearcan deoarece folosesc crema speciala pentru pielea din jurul ochilor si nu doresc sa o combin cu crema de fata, asa ca BB Creamul nu ajunge in aceasta zona. 
- Poate fi folosit si ca baza pentru machiaj, l-am folosit o singura data dar mi se pare suficient aplicat singur fara acoperirea fondului de ten. 
- Dupa aplicare imi simt tenul suficient hidratat, pielea ramane fina, caifelata si usor nuantata.
- Are un miros placut peachy si o consistenta cremoasa dar totodata si usoara.




- Am mai avut creme care contineau vitamina C si toate au avut acelasi efect, iluminare instantanee. 
- Are FPS 15 care este binevenit in compozitia unei creme. 
- Cantitate - 50 ml;
 - Valabilitate - 12 luni de la deschidere.

In concluzie, desi parerile despre aceasta crema sunt impartite, eu ma declar absolut incantata de ea. Tenul meu are un aspect uniform si odihnit. Raportul calitate pret este excelent si cu siguranta o voi recumpara. Bineinteles, acum doresc sa incerc si alte BB-uri si de la alte firme dar aceasta crema 5 in 1 m-a convins de calitatea ei. Ma inscriu in Fan clubul Garnier Miracle Skin Perfector. 

Voi ati folosit aceasta crema? Ce parere aveti despre ea? Dar alte game de BB-uri? Ce imi recomandati?


Kiss Kiss Dee






You Might Also Like

0 comentarii: