Stiati ca....

marți, iunie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

    Am intintulat aceasta postare in acest fel, pentru ca nu stiu daca ati aflat ca, din campania 9 familia Oriflame Beaute se va imbogati cu un nou rimel.
     Este vorba de  Rimelul Hyper Stretch, care promite  alungirea spectaculoasa a genelor si contine Pro-Long Complex™ o formula inovatoare descoperita recent de catre cercetatorii din laboratoarele Oriflame.
    La prima vedere ambalajul arata foarte bine, iar culoarea sa vesela nu poate decat sa ma atraga. Periuta pare sa fie genul uneia care nu incarca genele, iar continutul sper sa fie pe masura asteptarilor.

    Mereu mi-am dorit sa am gene lungi, la fel ca in reclame, dar inca nu am gasit formula magica care sa imi ofere alungirea mult visata. Din pacate nu am fost inzestrata de mama-natura cu niste gene frumoase, ale mele sunt doar destul de scurte si drepte, iar in fiecare dimineata aplicarea rimelului fiind o adevarata provocare.
  Astept cu nerabdare catalogul 9, Oriflame ajuta-ma sa am gene spectaculoase!

Va tenteaza acest rimel? Eu l-as incerca fara sa stau pe ganduri.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: