Summer Wishlist

sâmbătă, iunie 23, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Avand in vedere ca fix peste o luna va fi ziua mea, m-am gandit sa fac si prima mea postare de acest gen...
   Unele dintre dorintele mele vor ramane cu siguranta doar pe acest wishlist, dar unele spers sa reusesc sa le  achizitionez.
  Incep cu o dorinta pe care cred ca o are toata lumea in aceasta perioada...este cea mai mare si cea mai tare si probabil va ramane doar la stadiul de dorinta. As vrea......un concediu, daca tot e wishlist de vreo 2 saptamani intr-un loc exotic, la maaare.


    La capitolul haine, am observat ca nu am nici macar un obiect vestimentar cu imprimeu tribal si chiar mi-as dori:



    Si de asemenea, un clutch care sa se asorteze cu tinuta:


    Mi-as dori sa incerc cosmeticele MUA, in special rujurile pentru ca am vazut o multime de nuante superbe.


    Bineinteles, imi doresc paletutza Oh, So special - Sleek, care pana la urma va fi a mea:


    Daca tot suntem la capitolul farduri, imi doresc enorm creionul Nyx Jumbo Milk, foarte laudat in blogosfera:


    Una dintre dorinte mi s-a implint in privinta produselor Essence, acum imi doresc sa incerc ojele Flomar si ma pot declara multumita:


    Acesta ar fi wishlist-ul meu, sper sa bifez cat mai multe produse in perioada imediat urmatoare. ;))

    Voi ce va doriti sa folositi in aceasta vara? Coincid dorintele noastre?

    Pana la materializarea wishlistului, va propun sa devoram o inghetata:



Kiss Kiss Dee

P.S.: Avand in vedere ca este un wishlist, pozele nu imi apartin, au fost preluate.:)

    









You Might Also Like

0 comentarii: