Review: Crema antirid si anticearcan contur ochi Ivatherm

duminică, iulie 15, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello girls,

   Astazi doresc sa va prezint ultimul produs din primit in beauty box-ul oferit de Trender si Ivatherm. Este vorba despre Crema antirid si anticearcan contur ochi Ivatherm
    Am ales aceasta crema pentru ca ingrijirea pielii din zona ochilor mi se pare una dintre cele mai importante etape ale ingrijirii tenului si necesita o atentie deosebita, mai ales pentru persoanele predispuse ridurilor de expresie care odata cu trecerea timpului devin din ce in ce mai vizibile.
    Produsul arata in felul urmator:




Ingrediente:
- Viniferol®, extras din tijele vitei-de-vie de Bordeaux, este unul dintre cei mai noi si eficienti agenti antirid si anti-age. Datorita actiunii tintite asupra expresiei proteice a genelor implicate in proliferarea si diferentierea celulelor pielii, Viniferolul restructureaza si regenereaza pielea in profunzime. (Testele efectuate pe extras de piele au demonstrat modificari corelate cu reducerea diferentierii si stimularea proliferarii celulare).
- Prin puterea sa antioxidanta, restabileste echilibrul metabolic al celulelor pielii, avand ca rezultat incetinirea dezorganizarii celulare.
- Complexul MDI, extras din cartilagiu marin, asigura reducerea semnificativa a cearcanelor si pungilor periorbitare.
- Untul de Karite ( Butirospermum parkii ) si uleiul de migdale dulci contribuie la sanatatea pielii, aducandu-i vitaminele si acizii grasi esentiali care maresc supletea straturilor celulare.
- Alfa-bisabolol este antiinflamator binecunoscut, obtinut din Vanilomopsis Eritropapa, arbore din Amazon.
- Apa termala Herculane atenueaza iritatiile si catifeleaza pielea prin proprietatile ei calmante, antiiritante. Pielea devine neteda, supla si elastica.

Ce spune producatorul:
Crema antirid si anticearcan – contur de ochi este indicata pentru toate tipurile de piele, chiar si cea mai sensibila.Trateaza zona din jurul ochilor cu cearcane si riduri superficiale si profunde.

Ce spun eu:
- In primul rand pot spune ca mi-a placut faptul ca, produsul este sigilat, asa ca nu exista dubii in privinta deschideri/testarii produsului de catre alte persoane;
- Este o crema cu o consitenta medie, se alica usor si se absoarbe rapid in piele;
- Dupa aplicare, pielea din jurulul ochilor devine neteda si hidratata;
- Ridurile fine sunt atenuate (din fericire inca nu am riduri profunde);
- Nu are miros, un plus pentru mine;
- Nu am vazut o atenuare/diminuare a cearcanelor, dar sincera sa fiu nici nu ma asteptam la asta deoarece pe langa o crema minune, mai ai nevoie si de orele de somn indicate, hidratare si alimentatie si spun cu mana pe inima ca in ultima perioada nu am excelat la nici un capitol dintre cele mentionate;
- Are o cantitate de 15 ml;
- In magazinul on-line Ivatherm o puteti achizitiona la un pret de 75.95 lei, dar poate fi achizitionata si din farmacii.
- Valabilitatea este 12 luni de la deschidere.

In concluzie, imi place aceasta crema si  sunt sigura ca poate ajuta si persoanele cu ten sensibil (nu stiu daca ar face fata tenului matur). O voi folosi in continuare pentru ca ne-am "inteles" bine.

Doresc sa le multumesc celor care au facut posibila intalnirea mea si a mamei (femeia din viata mea cu care am impartit aceasta experienta) cu aceste produse si anume: Ivatherm si Trender.

Kiss Kiss si o duminica de vis!





You Might Also Like

0 comentarii: