Review: Rimel Hyper Stretch Oriflame

vineri, iulie 20, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Dupa cum va spuneam cu ceva timp in urma, am primit pentru a testa 3 produse marca Oriflame. Produsul  pe care imi doream cel mai mult sa il testez a fost Rimelul Hyper Stretch deoarece am o maaare problema cu genele mele: scurte, drepte, rare si neascultatoare. Mereu am admirat (cred ca pot spune si invidiat) persoanele cu gene lungi si curbate pentru ca totul pare atat de simplu pentru ele: atingerea unui rimel bun si poti iesi din casa fara sa mai aplici altceva. In cazul meu...daca nu aplic un fard, degeaba rimel pentru ca sunt "invizibila". V-am impartasit aceste mici detalii pentru ca pozele care urmeaza sa nu va afecteze. :)
    Daca nu l-ati vazut in cataloage, priviti rimelul Hyper Stretch:








Ce spun ei:
Cea mai recentă inovaţie a noastră – alungire maximă a genelor şi o formulă cu Pro-Long Complex™, care stimulează ciclul natural de creştere a genelor. Măreşte potenţialul genelor tale – zi de zi.

Ingrediente:
AQUA, STEARIC ACID, HYDROGENATED CETYL OLIVE ESTERS, ORYZA SATIVA CERA, CANDELILLA CERA, TRIETHANOLAMINE, BUTYLENE GLYCOL, CERA CARNAUBA, ACACIA SENEGAL, PVP, CYCLOPENTASILOXANE, PVP/EICOSENE COPOLYMER, SILICA, CYCLOHEXASILOXANE, CERA ALBA, SYNTHETIC WAX, IMIDAZOLIDINYL UREA, DIMETHICONE, METHYLPARABEN, DISODIUM EDTA, HYDROXYETHYLCELLULOSE, HYDROGENATED MYRISTYL OLIVE ESTERS, CETEARETH-20, PHOSPHOLIPIDS, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, PROPYLPARABEN, BHT, PHENOXYETHANOL, PEG-12 DIMETHICONE, GLYCERIN, MYRISTOYL PENTAPEPTIDE-17.

Ce spun eu:
- la prima vedere mi-a placut foarte mult culoarea ambalajului, nu am mai vazut pana acum, mi se pare vesela si in acelasi timp eleganta;
- in momentul in care am vazut periuta, mi-am dat seama ca este foarte bine conceputa si cu siguranta produsul nu va incarca genele ci  le va defini;
- dupa observatiile de rigoare, am inceput sa il testez, atat eu (cu genele mele scurte, drepte si rare) cat si prietena mea - cobaiul no. 1 (gene dese, lungi, curbate). In fotografia urmatoare veti vedea rezultatul aplicarii a 1, 2 respectiv 3 straturi de rimel:



- dupa vederea acestei demonstratii probabil v-ati fi gandit ca nu e "cine, stie ce" tocmai din acest motiv am rugat-o si pe pietena mea sa il testeze;
- cred ca nu are rost sa mai comentez nimic referitor la eficienta produsului pentru niste gene frumoase...
- eu de obicei folosesc clestisorul pentru curbarea genelor, dar de aceasta data am renuntat la pentru a se vedea clar si ce a facut genelor mele;
- ei bine ... genele mele se vad :)) , un plus, pentru ca de obicei trebuie sa insist mai mult pentru a ajunge la acest rezultat;
- nu am avut probleme cu el din cauza temperaturilor, nu a curs, nu s-a "casat";
- produsul poate fi achizitionat din brosuri sau online la un pret promotional de 14.99 lei;
- are o cantitate de 8 ml;
- valabilitate 6 luni de la data deschiderii.

In concluzie, acst rimel nu mi-a oferit genele pe care le vedem in reclame (sa fim realisti, nici nu ma asteptam) dar macar acum se vad si m-am convins inca odata ca daca doresc gene lungi, pot apela oricand la gene false. :) Imi place acest produs si il voi achizitiona si eu, e in top 3 al preferintelor mele acum.

Multumesc Oriflame pentru sansa de a testa acest rimel.

Voi ati folosit acest produs? Ce parere aveti despre el?




You Might Also Like