Favoritele lunii iulie

joi, august 02, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am intarziat putin cu aceasta postare deoarece ieri nu m-am putut abtine sa nu va arat frumoasa mea manichiura cu oja mult dorita de la Seventeen.
    Luna iulie nu a fost o luna a achizitiilor majore, datorita faptului ca a fost cald machiajul a trecut pe un plan secundar, m-am gandit mai mult la hidratare si racorire.
    Sa incepem...
    Produsele pentru ingrijirea tenului:


- Gel purificator pentru spalarea si tonifierea tenului Tea Tree & Rosemary - review aici.
- Tonic Beautycycle - water - il am de foarte putin timp dar mi-a placut de la prima aplicare, review in curand;
- Spray de fata cu efect calmant Amazonia - review aici.

Cremele folosite pentru hidratatrea tenului nu s-au schimbat fata de luna trecuta:


- BB Cream Miracle Skin Perfector - nu stiu daca voi putea sa mai renunt la el vreodata, review aici;
- Crema hidratanta multiperformanta Ivatherm - review aici.
- Crema contur ochi antirid si anticearcan Ivatherm - imi place din ce in ce mai mult, review aici.

De hidratarea corpului meu in luna iulie s-au ocupat urmatoarele produse:


- In familia cremelor/lotiunilor de corp a aparut si lotiunea de corp cu vanilie si mango Balea Young, careia pur si simplu nu am mai reusit sa ii rezist, review in curand;
- Cremele de maini Anian cu aloe vera si vitamina E si cu goji, mi-e atat de greu sa ma decid care imi place mai mult...review in curand.

Tot din categoria "D'ale corpului" mi-au mai placut si:


- Gelul de dus Apidermin - review aici;
- Dizolvant lac de unghii Cien - review aici;
- Tot in Lidl am gasit si un sapun lichid la un pret excelent, cu lamaie si vanilie, review in curand.

La capitolul machiaj am stat destul de slabut, machiaj natural, maxim 2 nuante aplicate si mai mult rimel pentru a-mi evidentia putin, putin genele. 


Rimelul Hyper Stretch m-a ajutat in iulie, review aici.

La capitolul parfumuri, am primit cadou de la o prietena draga apa de toaleta Versace - Bright Crystal care mi se pare perfecta pentru vara:


    Acestea ar fi produsele mele favorite in luna iulie, nu sunt spectaculoase si nici nu difera foarte mult fata de luna trecuta dar mie imi plac si le voi folosi pana ma voi satura de ele. :)

    Voi ce produse ati preferat in luna lui cuptor?

Kiss Kiss Dee







You Might Also Like

0 comentarii: