Floricele, floricele

miercuri, august 08, 2012 bydee-make-up 1 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu voi cum sunteti dar eu ma dau in vant dupa imprimeurile florale. Le port mereu, le adaptez, le asortez si nu pot renunta la ele. Imi plac pentru ca pot sa inveseleasca orice tinuta, daca port ceva cu floricele intr-o zi mohorata starea mea de spirit se schimba instantaneu. 
    Ma bucur mult vazand ca aceasta tendinta se mentine si pentru sezonul care se apropie cu pasi repezi, vrand-nevrand vara va trece dar putem sa o mai pastram in macar garderoba. Mi se par foarte frumoase, pot "imblanzi" o tinuta office sau pot da un aer romantic unei tinute casual. Consider ca orice doamna/domnisoara ar trebui sa aiba in arsenalul din dotare ceva inflorat.
    Toate colectiile marilor designeri contin cel putin un obiect vestimentar cu imprimeu floral. Va voi arata cateva modele care mi-au facut cu ochiul, mi se par foarte dragute, elegante, cochete.


Dolce & Gabbana
Erdem
Temperley London
Lanvin
Burberry Prorsum
H&M
Adidas
    Bineinteles, Adidas a incercat sa se adapteze tendintelor dar mie personal mi se pare o alegere nefericita...

Voi purtati imprimeuri florale? Va plac la fel de mult ca si mie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

Un comentariu:

  1. Tinuta Erdem mi se pare dementiala iar imprimeurile florale sunt in topul preferintelor mele,de aceea de cele mai multe ori imi pictez unghiile cu diferite floricele.da o raita pe blogul meu sa vezi.

    RăspundețiȘtergere