Giveaway Reminder

vineri, august 31, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Doream sa va reamintesc, ca a mai ramas o saptamana pana la inchiderea giveaway-ului iar daca nu v-ati inscris o puteti face printr-un comment aici.
    Premiile sunt urmatoarele:


- oja cu flakies Sephora - eu mi-am dorit foarte mult o oja de acest gen si m-am gandit ca si voua v-ar face placere sa o folositi;
- ruj Power Shine Colour Breeze - swatch aici, daca sunt rujurile mele preferate, trebuie sa va conving si pe voi ca sunt "delicioase";
- o carte perfecta pentru o lectura usoara, relaxanta - Sunt aiurita si se ia!;
- o pereche de cercelusi hand made care mi se par extrem de veseli.

Conditiile care trebuie indeplinite pentru ca inscrierea sa fie considerata valida le gasiti tot pe pagina pe care va veti inscrie.

    Va astept cu drag.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: