Giveaway time! - Inchis

vineri, august 24, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiti ca am ce am cu cifra 3, asa ca m-am gandit ca al 3-lea giveaway care il voi avea pe blog sa se desfasoare in momentul in care voi avea 300 de membri. Ufff, nu m-am putut abtine, dar pot spune ca sunt destul de aproape asa ca incepand de astazi si pana in 8 septembrie pe blogul meu e giveaway time!

    Premiul consta in:


- oja cu flakies Sephora - eu mi-am dorit foarte mult o oja de acest gen si m-am gandit ca si voua v-ar face placere sa o folositi;
- ruj Power Shine Colour Breeze - swatch aici, daca sunt rujurile mele preferate, trebuie sa va conving si pe voi ca sunt "delicioase";
- o carte perfecta pentru o lectura usoara, relaxanta - Sunt aiurita si se ia!;
- o pereche de cercelusi hand made care mi se par extrem de veseli.

Ce trebuie sa faceti:
- Sa ma urmariti prin Google Friend Connect;
- Sa dati like By Dee make-up - pagina mea de facebook;
- Sa dati share acestui giveaway pe pagina voastra de facebook - postarea trebuie sa fie publica.
- Sa imi lasati intr-un comentariu numele cu care ati dat like, link-ul prin care ati dat share giveaway-ului si numele cu care ma urmariti prin Google Friend Connect.

Giveawayul incepe astazi 24.08.2012, se incheie sambata 8.09.2012 ora 8:00 si este deschis national.Castigatoarea va fi aleasa prin random.org (nu accept inscrieri cu conturi masculine, inscrieri multiple sau conturi false) si va fi anuntata in 48 ore.

Va urez bafta!

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: