Review: Cremă pentru tălpi cu efect de reparare a crăpăturilor de pe călcâie Feet Up Advanced

sâmbătă, august 25, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am inceput sa folosesc produse din gama Feet Up Advanced - Oriflame, din momentul in care s-au lansat si mi-au placut foarte mult. Cremele sunt consistente se absorb rapid, masca pentru picioare m-a impresionat iar de ziua mea am primit Crema pentru talpi cu efect de reparare a crapaturilor de pe calcaie pe care doresc sa v-o prezint astazi.
    In cazul in care nu ati observat-o in catalog, arata in felul urmator:


Sistem de inchidere:


Culoare/consistenta:




Ce spune producatorul:
Repara si catifeleaza pielea crapata de pe talpi. Aceasta crema rapid absorbabila, ce patrunde puternic n piele, hidrateaza intensiv talpile gratie continutului pe baza de uree, unt de cacao, vitamina B5 şi complex Intensive Care. Se aplica de doua ori pe zi. Rezultate vizibile în 7 zile.

Ingrediente:
AQUA, UREA, GLYCERIN, CETEARYL ALCOHOL, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, DI-C12-13 ALKYL MALATE, BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2, SODIUM CITRATE, BEHENYL ALCOHOL, GLYCERYL STEARATE, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, CYCLOPENTASILOXANE, CAPRYLIC/CAPRIC/SUCCINIC TRIGLYCERIDE, CETEARETH-12, PANTHENOL, THEOBROMA CACAO BUTTER, CITRIC ACID, DISODIUM ETHYLENE DICOCOAMIDE PEG-15 DISULFATE, GLYCERYL STEARATE CITRATE, CYCLOHEXASILOXANE, XANTHAN GUM, IMIDAZOLIDINYL UREA, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, TOCOPHERYL ACETATE, PARFUM, ALLANTOIN, BISABOLOL, ARNICA MONTANA EXTRACT, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE.

Ce spun eu:
- vreau sa precizez inca de la inceput ca nu am probleme grave cu calcaiele, adica bataturile superficiale pe care le tratez prin metodele obisnuite: scrub, piatra ponce, hidratare;
- stiti cu ce incep eu de obicei, nu? Cu consistenta, iar dupa cum vedeti in pozele mele aceasta are un mare DA din partea mea. Este foarte consistenta lucru care nu poate decat sa ma bucure si nu sunt nevoita sa o aplic in 2 straturi;
- se absoarbe rapid in piele, iar aceasta ramane hidratata si catifelata;
- o folosesc doar o data pe zi, seara pentru ca nu imi place senzatia de crema pe picioare in timpul zilei;
- a actionat eficient si in felul in care am folosit-o eu si mi-am simtit calcaiele moi, fara piele ingrosata;
- este ambalata intr-un tub de 75 ml, practic;
- are o culoare alba si un miros fresh/dulce;
- expira la 12 luni de la deschidere;
- se poate achizitiona prin intermediul reprezentantilor Oriflame, iar in aceasta campanie am observat pe site ca are un pret de 10.99 lei.

In concluzie, este o crema pe care o recomand cu drag si cu siguranta o voi achizitiona din nou, dar dupa ce  voi termina de testat toate produsle din aceasta gama.

Voi ati folosit produse din aceasta gama? Daca da, ce impresie v-au lasat?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. O puteti face aici.








You Might Also Like

0 comentarii: