Review: Lotiune de corp cu aroma dulce Balea Young

vineri, august 03, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Si cu acest review va eram datoare de aproximativ 2 luni si astazi am decis sa v-o prezint - lotiunea de corp care face parte din favoritele mele din momentul in care am achizitionat-o: BaleaYoung cu aroma dulce.
    Cred ca deja stiti ca vanilia este preferata mea si caut toate produsele care contin vanilie sau combinate cu vabilie. Pentru mine o vizita la DM este un desfat al simturilor, adulmec tot ce vad si niciodata nu plec cu mana goala. Primul loc spre care se indreapta pasii mei este raionul cu creme si lotiuni de corp (da, da sunt o maniacaaa si trebuie sa ma opresc). 
    Astfel am descoperit si aceasta lotiune de corp, care are aroma de vanilie si lamaie, o combinatie fresh dulceaga perfecta pentru vara.



Consistenta/ culoare:



Ingrediente:


Ce spun ei:
Rasfatarea simturilor cu lotiunea de corp Balea Young! Lotiunea are o aroma placuta de lamaie, frisca si vanilie; formula de ingrijire cu ingrediente delicate, pastreaza hidratarea pielii.

Ce spun eu:
- Dupa cum va spuneam si anterior mi se pare o lotiune de corp perfecta pentru acest sezon datorita aromei sale care persista pe piele, nu pot sa va spun exact cat pentru ca eu o aplic seara, dar pot sa va spun ca mirosul persista inclusiv pe pijama ;)) ;
- Ambalajul este practic, are un capacel care nu iti  strica manichiura  cand incerci sa o deschizi si care permite dozarea optima a produsului;
- Mi-a placut de la prima aplicare datorita consistentei sale cremoase;
- Hidrateaza foarte bine pielea si se absoarbe rapid;
- Nu lasa pelicula aceea grasa pe piele decat daca este aplicata in exces;
- Imi place ca are o cantitate de 400 ml, asa ca nu ma voi desparti de ea prea curand;
- Eu am achizitionat-o la oferta, la un pret de aproximativ 7.5 lei, pretul standard fiind de 12 lei (mi se pare ieftina si la pret standard avand in vedere cantitatea);
- Poate fi achizitionata din magazinele DM;
- Valabilitate 09.2014.

In concluzie, este o lotiune de corp care imi place foarte mult si cu siguranta o voi recumpara. V-o recomand, pentru mine are toate calitatile pe care le caut la o lotiune de corp: hidratare, consistenta, aroma.

Ati folosit acest produs? Daca da, sunteti de acord cu mine? Nu-i asa ca magazinele DM provoaca dependenta?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: