Autumn leaves

sâmbătă, septembrie 15, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint alaturi de bloggeritzele mele dragi un nou proiect de sezon. De aceasta data fiecare dintre noi va folosi ca sursa de inspiratie anotimpul in care ne aflam. Fiecare va va servi astazi cu cate o bucatica din toamna. :)


    Ca de obicei, eu am pregatit o manichiura, o combinatie a trei nuante de oja amestecate cu ajutorul unei scobitori. Am incercat sa dau impresia unor dealuri tomnatice. Daca am reusit, va las pe voi sa imi spuneti.




Daca sunteti familiarizate cu oja Essence - nuanta "Where is the party?", probabil stiti (daca nu, va spun eu acum) are niste reflexii verzui pe care din pacate nu am reusit sa le surprind.

Produsele folosite:


Va invit sa vedeti si ce au facut partenerele mele:
Ce ziceti? Va plac proiectele noastre?

Kiss Kiss si un weekend de vis!



You Might Also Like

0 comentarii: