I think I have a problem...part 2

joi, septembrie 06, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Cred ca deja cunoasteti faptul ca am dezvoltat o mica obsesie fata de cremele de corp. V-am prezentat aici colectia mea de creme si tot in aceasta postare ma plangeam ca nu il mai gasesc nicaieri pe preferatul meu...Untul de corp Cien.
    Ei bine, una dintre prietenele mele, fidela cititoare a blogului care locuieste acum in Spania mi-a spus ca acolo nu exista "criza untului" si se gaseste din belsug. Va dati seama ca nu mi-am mai incaput in piele de fericire la auzul acestei vesti si am rugat-o sa nu cumva sa ma uite cand merge la shopping.
    Nu m-a uitat, iar marti le aveam, erau ale mele....


    Sunt fericita posesoare a untului de corp cu mango, stocul este refacut, cel cu ciocolata l-am dat si eu mai departe unei prietene la fel de necajita ca si mine. ;))
    Presimt ca mango incepe incet dar sigur sa castige teritoriu, vanilia cred ca este deja pe locul 2 in topul preferintelor mele. Nu credeam ca se va intampla vreodata acest lucru.

Voi ati cautat vreodata un produs pana la "epuizare"? ;)) Sper din suflet ca raspunsul este afirmativ. Problema mea a fost hranita, din acest moment am inchis capitolul creme de corp pentru o perioada nedeterminata.

Kiss Kiss Dee

P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway daca nu ati facut-o pana acum. Click aici pentru mai multe detalii.

You Might Also Like

0 comentarii: