O noua provocare: alegerea fondului de ten

miercuri, septembrie 19, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Oriflame m-a provocat din nou, iar eu, fiind fana a provocarilor, nu am putut sa refuz mai ales ca subiectul mi se pare foarte interesant si include si o surpriza pentru una dintre cititoarele mele.
   De aceasta data provocarea consta in impartasirea unui secret si anume "cum imi aleg fondul de ten?".
   Pentru mine, fondul de ten este foarte important, consider ca imi protejeaza pielea si foarte, foarte rar se intampla sa ies din casa fara "hainuta " care are grija de tenul meu. Aspectele de care tin cont in alegerea fodului de ten sunt: protectia, hidratarea si nu in ultimul rand rezistenta sa. Nu consider foarte importanta puterea de acoperire deoarece nu am probleme majore asa ca acesta nu este un aspect de care tin neaparat cont in momentul in care fac alegerea.
    Vara optez pentru nuante mai inchise, nisipii iar iarna imi plac nuantele rozalii. Daca am ocazia sa il testez, incerc nuanta pe partea inferioara a maxilarului si o aleg cu o idee mai inchisa decat nuanta tenului. Daca nu pot sa il testez si trebuie sa ilaleg dintr-un catalog, vara aleg nuanta Sand, iar iarna ma indrept spre nuantele mai deschise (nu chiar cea mai deschisa, ci pozitia 3 sau 4 ) si aleg o nuanta care include si Rose sau Nude.
    Ambalajul fondului de ten este de asemenea important pentru mine, in special sistemul de dozare. Imi plac sticulutele care sunt dotate cu pompita, pentru ca dozarea poate fi oarecum controlata iar sistemul mi se pare cel mai igienic.
   Intotdeauna incerc sa ma documentez, sa aflu ce imi poate oferi fondul de ten pe care doresc sa il achizitionez. Ma informez cu ajutorul review-urilor, reclamelor, cataloagelor iar daca acestea ma conving, al meu este.
    In catalogul campaniei 14, Oriflame lanseaza un nou fond de ten care pe mine m-a facut foarte curioasa. Este vorba de fondul de ten cu ajutorul caruia perfectiunea intalneste rezistenta si anume: Fondul de ten Ever Lasting .



   

  Recunosc, m-au facut curioasa din momentul in care am citit sloganul si bineinteles am continuat sa citesc descrierea. Este un fond de ten care ne promite rezistenta pana la 10 ore, rezistenta la transfer si care revitalizeaza, reinnoieste si protejeaza. Pe mine, m-a convins si am devenit din ce in ce mai curioasa de peropietatile sale si mai ales imi doresc sa il supun Testului Tricoului Alb (in momentul imbrăcarii unui tricou alb, 91 % dintre persoanele care facut testul au declarant că nu raman DELOC urme de machiaj pe haine).
    Mai multe detalii despre noua inovatie Oriflame puteti gasi aici.
   Iar una dintre cititoarele mele, care imi va impartasi cum isi alege fondul de ten, va putea afla alaturi de mine daca intr-adevar perfectiunea intalneste rezistenta.
    Va astept la sectiunea de comentarii, pana vineri la ora 18:00 in care pe langa impartasirea secretului , doresc sa imi scrieti si nuanta de fond de ten aleasa. Suntem curiosi cum va alegeti si voi fondul de ten. Castigatoarea va fi aleasa de mine pe baza comentariului. Vom face impreuna Testul Tricoului Alb.

Sunteti la fel de curioase ca si mine? Astept raspunsurile voastre!

Kiss Kiss Dee

Buna dimineata!

Trebuie sa recunosc, mi-a fost greu sa aleg doar o singura castigatoare.
Am citit si am recitit comentariile voastre si intr-un final m-am decis.

Castigatoarea este:

Stefania Petcu



Felicitari!
Astept datele tale pe mail: bydee.blog@gmail.com.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: