Review: Baza pentru umplerea denivelarilor Kallos

marți, septembrie 11, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Dupa cum ati vazut, acest produs a facut parte din preferatele mele in luna care a trecut iar astazi am decis sa vi-l prezint si voua.
    De cativa ani am observat ca unghia de la degetul aratator al fiecarei maini prezinta denivelari inestetice carora nu le gaseam leacul. Initial am incercat sa le uniformizez cu ajutorul pilelor dar acestea doar subtiau unghia, iar dupa o vreme acestea isi reveneau la aceeasi forma. 
    Citind diverse review-uri prin blogosfera am ajuns si la Baza pentru umplerea denivelarilor - Kallos si am decis sa ii dau o sansa pentru ca produsele pe care le am de la aceasta firma imi plac foarte mult.
    Sub lumina reflectoarelor, astazi vedeta este Baza pentru umplerea denivelarilor.



Ce spune producatorul:
Umple brazdele si indeparteaza varfurile rupte. Acopera unghiile cu un strat protector.

Ce spun eu:
- Sunt de acord cu prima parte a descrierii oficiale. Intr-adevar unghia are un aspect mai neted, dupa cum puteti observa mai jos:

Inainte de aplicare:

Dupa aplicare:



- Nu stiu cum ar putea indeparta varfurile rupte;
- Am folosit acest produs ca baza pentru aceasta oja care stiam ca este foarte agresiva si nu a facut fata (acesta ste singurul minus care i-l pot atribui) - unghiile mele inca mai sunt patate si dupa o luna de la aplicare dupa cum se poate obseva in fotografie;
- Are un ambalaj solid si rezistent;
- Culoarea alba;
- Pensula mi se pare perfecta, din doua aplicari unghia este acoperita integral;
- Are mirosul specific ojelor;
- Poate fi achizitionata din marea majoritate a magazinelor (eu am gasit-o intr-un magazin de cartier) la un pret de 5.5 lei;
- Are o cantiate de 11 ml;
- Expira in 22.03.2014.

In concluzie, este un produs bun, eu am achizitionat-o  pentru umplerea denivelarilor si sunt multumita, singura problema fiind la capitolul protectie impotriva ojelor agresive. Avand in vedere ca am doar o singura oja care imi creaza astfel de probleme (de acum inainte o voi folosi doar pentru modele), eu o recomand.

Voi ati folosit aceasta baza? Daca da, ce parere aveti despre ea?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: