Review: Dizolvant pentru lacul de unghii fara acetona Blanchette B

marți, septembrie 25, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

    Datorita Alinutei lui Brumarel am achizitionat acest produs. Eu eram printre fanii dizolvantului Cien - Lidl dar de la ea am aflat ca exista un produs si mai si.
    Am inceput vanatoarea, pentru ca produsele ieftine si bune se vand repede, concluzie foarte logica, iar intr-un final am pus mana pe el si am inceput sa il testez.
    Acestea fiind spuse, astazi va prezint Dizolvantul pentru lacul de unghii fara acetona Blanchette B. 


Sistem de dozare:


Ce spune producatorul:
BLANCHETTE B-solutie pentru indepartat lacul de unghii fără acetona - este un dizolvant regenerant cu pantenol si glicerina, utilizat pentru indepartarea delicata a lacului de unghii, potrivit si pentru unghii artificiale. Nu conţine acetona.

Ce spun eu:
- Eu spun ca sunt impresionata din nou;
- Este un produs efcient, care imi place, curata foarte bine inclusiv glitter-ul (ma asteptam sa intampin problemela acest capitol dar pot spune ca doar cu 3 treceri mai apasate ale dischetei peste unghie am scapat de glitterul pe cat de frumos pe atat de greu de curatat );
- Nu mi-am simtit unghiile "agresate" - de obicei las unghiile sa respire o zi in care le hidratez si folosesc ulei pentru cuticule;
- Singurul minus pe care i-l pot oferi, este la capitolul miros, este destul de puternic si intepator;
- Are o cantitate de 200 ml, un pret de aproximativ 5 lei si il puteti achizitiona din  Kaufland;
- Nu am nimic de obiectat referitor la sistemul de inchidere dar am ramas fidela celui de la Cien, refolosind ambalajul.

In concluzie, mi se confirma din nou faptul ca nu intotdeauna ce este ieftin este si prost. Dilema mea este ca nu pot sa ma decid care este dizolvantul meu preferat. Eu recomand atat Cien cat si Blanchette B, merita incercate.

Voi ati folosit acest dizolvant? Aveti aceeasi parere?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: