Review: Gel de fata Pure Nature Organic Aloe Vera & Arnica

miercuri, septembrie 05, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint un produs foarte ieftin pe care imi place sa il am in casa mereu. Este vorba despre  Gelul de fata Pure Nature Organic Aloe Vera & Arnica de la Oriflame.
    Este cunoscut faptul ca gelul de aloe vera este un bun antiseptic, anti-alergen, are proprietati anti-inflamatorii. Inclusiv arsurile solare, muscaturile de insecte sau eruptiile cutanate pot fi tratate cu acest gel. Se spune ca aplicarea de gel de aloe vera este benefica si pentru pielea uscata. Alte beneficii ale gelului ar fi ca are un efect calmant pentru pielea iritata sau inflamata si reduce durerea si mancarimea.
    Inca din liceu imi placea sa folosesc acest gel, la acea vreme gama se numea doar Aloe sau Aloe Vera nu mai stiu exact si avea ambalajul acela vernil. V-o mai amintiti? M-a ajutat destul de mult, desi eu nu aveam probleme majore - caracteristice varstei, dar aveam colege de clasa care il cumparau periodic.
   Intre timp producatorii au adaugat si arnica in compozitia produsului, care are printre proprietatile principale: efect antiseptic, cicatrizant puternic,ajutor in vindecarea tesuturilor.
    Ati remarcat produsul in cataloage? Arata in felul urmator:



Ingrediente:


Consistenta/culoare:


Ce spune producatorul:
Un gel delicat, fara aroma, cu o concentratie mare de extract din aloe vera - echivalentul a 80% gel pur. Formula contine si extract calmant din arnica. Gelul are proprietati vindecare si calmare, conferind o senzatie imediata de alinare tenului stresat, iritat sau cu probleme.

Ce spun eu:
- Va dati seama ca oricat mi-as dori nu mai am tenul unei adolescente si nu am cum sa obtin beneficiile unei  creme de la acest gel, dar imi place foarte mut sa il folosesc pentru proprietatile sale;
- Il folosesc vara dupa plaja pe fata si decolteu datorita proprietatilor sale calmante;
- De asemnea daca am probleme cu iritatii ale pielii tot el ma salveaza;
- Se absoarbe rapid in piele;
- Il folosesc doar seara pentru ca aplic o cantitate mai mare din produs si am impresia ca formeaza o pelicula transparenta deasupra pielii;
- Nu poate fi folosit ca baza pentru machiaj;
- Ambalajul este vernil mat, micut si practic, poate fi luat oriunde, iar sistemul de inchidere este unul sigur;
- Are o cantitate de 50 ml;
- Nu are miros;
- Este incolor si are consistenta unui gel;
- Valabilitatea este de 12 luni de la deschidere;
- Poate fi achizitionat prin intermediul reprezentantilor Oriflame si il puteti gasi mereu la oferta, acum avand pret de 8.99 lei.

In concluzie, este un produs care consider ca merita achizitionat. E bine sa il ai in casa in caz de necesitate si il recomand mai ales persoanelor cu ten tanar cu probleme.

Ati folosit acest produs? Daca da, aveti aceeasi parere despre el?

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like