Review: Gel exfoliant pentru corp Avon Naturals

joi, septembrie 20, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

   Astazi va prezint un produs pe care l-am achizitionat datorita laudelor primite in blogosfera. La inceputul verii isi facea aparitia pe majoritatea blogurilor, iar eu simteam ca nu ma mai pot abtine si asa a si fost. L-am achizitionat si m-am rasfatat cu el, iar acum a venit si randul meu sa il laud. Stiu, cam tarziu....
    Este vorba despre Gelul exfoliant pentru corp Avon Naturals cu aroma de capsuni.


Sistem de inchidere:


Culoare/ consistenta:


Ingrediente:


Ce spune producatorul:
Formula imbunatatita cu unt de shea, proteine din lapte si vitamina E. Lasa pielea moale si catifelata

Ce spun eu: 
- In primul rand, m-a uimit consistenta acestui gel care mi se pare cremoasa, asa ca denumirea de gel nu mi se pare chiar potrivita. Pentru mine este un plus, imi plac produsele care sunt consistente;
- Aroma sa m-a facut sa ma indragostesc de el din momentul in care mi-am apropiat nasul de capacel, mi se pare ca miroase a capsuni cu frisca...delicios;
- Avand in vedere ca este un produs dens, nu am avut nevoie de buretel in momentul utilizarii;
- Nu face o spuma abundenta, oricum nu o consider necasara, eu l-am achizitionat pentru  exfoliere iar la acest capitol sunt foarte multumita;
- Culoarea sa este alba, am incercat sa surprind cat mai fidel particulele abrazive pe care le contine in poza de mai sus; 
- Particulele abrazive sunt fine dar eficiente, pielea ramane fina si catifelata, exact ca si in descrierea produsului;
- Este economic, nu este nevoie de o cantitate foarte mare pentru o utilizare;
- Aroma de capsuni ramane pe piele (un timp scurt intr-adevar), dar pentru mine nu este un aspect important deoarece imediat dupa dus folosesc lotinea de corp;
- Ambalajul mi se pare practic, sistemul de inchidere mi se pare putin rigid, exista posibilitatea pierderii unor unghiute daca nu este deschis cu atentie;
- Il puteti achizitiona prin intermediul reprezentantilor Avon;
- Pretul standard este de 19 lei dar il gasiti mereu la promotii avantajoase impreuna cu alte produse;
- Valabilitate - 12 luni de la deschidere.

In concluzie, este un produs in care merita sa investiti. Raportul calitate/pret mi se pare foarte bun. Pielea  mea este rasfatata de fiecare data cand il folosesc si il recomand cu drag.

Kiss Kiss Dee




You Might Also Like

0 comentarii: