Seriale, seriale si iar seriale

joi, septembrie 27, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu stiu voi cum sunteti, dar eu sunt o devoratoare de seriale. Imi plac, le urmaresc cu "sufletul la gura", ma bucur si ma intristez alaturi de protagonisti si astept nerabdatoare sfarsitul vacantei si startul avalansei de seriale "proaspete".
    Ce poate fi mai relaxant ... intr-o zi de weekend ploios/sau nu...deschizi calculatorul....iti iei ceva de rontait .... si incepi sa te relaxezi urmarind un serial...Am dreptate?
    M-am gandit ca nu sunt singura care asteapta startul noilor sezoane, asa ca astazi va prezint un calendar al premierelor - daca il pot numi astfel si al preferintelor mele :)

- Grey's Anatomy - 28 septembrie


2. Vampire Diaries - 12 octombrie


 - The Good Wife - 1 octombrie




- Suits - 1 ianuarie



- The Big Bang Theory - 28 septembrie




-  Hart of Dixie - 3 octombrie


-  90210 - 9 octombrie



- Gossip Girl - 9 octombrie



- Parenthood - 3 octombrie



- Whitney - 20 octombrie




 - The lying game - 2 ianuarie




- Pretty Little Liars - 24 octombrie - sezonul 3 episodul 13



Seriale care au avut deja premiera si pe care le urmaresc:
-  Private Practice





- Switched at birth 




- New girl 



- Two broke girls 



    Acestea ar fi majoritatea serialelor urmarite de mine, mai sunt unele pe care le-am abandonat deoarece erau din ce in ce mai plictisitoare si unele pentru care am dispozitia necesara.
    Sper ca va este cat de cat util articolul meu.
    Voi ce seriale urmariti?

Kiss Kiss Dee

P.S. : Imaginile au fost preluate de pe imdb.com iar datele de pe vplay.ro.

You Might Also Like

0 comentarii: