TAG time: 7 lucruri!

miercuri, septembrie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hello ladies,

    Brumarica noastra si-a invitat blogroll-ul la interogatoriu (oare pot sa ii spun asa?) iar eu, fiind fana a TAG-urilor m-am conformat fara sa clipesc.



7 lucruri ciudate despre mine
- cel mai ciudat lucru...mi-e frica de intuneric si totusi  imi place ca atunci cand dorm sa fie liniste toatala si bezna in camera;
- am un auz iepuresc;
- adulmec tot ce prind, sunt mandra de nasul meu;
- imi place sa am desktop-ul cat mai gol, nu suport sa am foldere si folderase care nu sunt organizate;
- sunt superstitioasa si l-am molipsit si pe prietenul meu; ;))
- dimineata subconstientul meu canta, ma trezesc mereu cu o melodie in gand;
- imi place sa ma trezesc inainte sa imi sune ceasul pentru ca ma enerveaza.

7 lucruri pe care nu le suport
- minciuna si rautatea;
- reptilele;
- persoanele care au mania contrazicerii;
- ipocrizia;
- soferii misogini si copiii care zgarie masini;
- vecinii galagiosi (ma culc destul de devreme) si da, stiu si vorba "Cui nu-i convine sa se mute la casa" dar momentan astept sa castig la loto  si oricum nu le fac niciodata observatie.


7 lucruri fara care nu pot sa traiesc
- telefonul zilnic de acasa, trebuie sa vorbesc in permanenta cu bunica si cu mama mea;
- putina afectiune;
- apa, geluri de dus si creme;
- dulciuriiiiiii - chiar le iubesc si nu pot trai fara ele;
- calculator/internet/blog;
- bani, necesari si suficienti;
- stress - o sa vi se para ciudat dar da, sunt dependenta de stress - citisem la un moment dat un articol al Mihaelei Radulescu si da, m-am regasit in cuvintele ei.

   La fel ca si Brumarica, imi invit blogroll-ul sa ne mai impartaseasca, cate un lucru, secret, ciudatenie.
    Ce ziceti de raspunsurile mele? Ne asemanam la vreun capitol?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: