Poftiti...pe Transalpina?

duminică, octombrie 07, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va invit pe Transalpina, un loc in care imi doream sa ajung de mai bine de doi ani,  in care peisajele iti taie rasuflarea iar linistea si starea de bine care ti-o ofera merita tot efortul parcurgerii traseului.
   Transalpina este cel mai inalt drum rutier al Muntilor Carpati, atat de pe teritoriul Romaniei cat si din afara ei. Drumul traverseaza Muntii Parang de la Nord la Sud si face o paralela cu Valea Oltului si Valea Jiului, “curgand” printre acestea.
 Transalpina este sora mai mare dar mai putin cunoscuta a Transfagarasanului. Mai mare pentru ca este situata la o altitudine mai mare decat acesta si mai putin cunoscuta deoarece nu a fost la fel de vizitata si mediatizata de-a lungul timpului asa cum a fost Transafagarasanul; “Drumul Regelui” nu a fost niciodata asfaltat in totalitate, chiar daca acesta figureaza de multi ani in toate hartile, aspect care ani la rand a facut ca aceasta sa fie impracticabil. Chiar si in prezent, soseaua este asfaltata doar in proportie de 98%. (informatiile au fost preluate de aici).
    Am plecat dis-de-dimineata in aceasta mini excursie, sperand ca drumul sa fie usor si mai ales dorindu-ne ca ceata sa nu isi faca simtita prezenta. Am avut noroc, drumul este in mare parte practicabil si nu am intalnit strop de ceata . Dupa cum spuneam si mai sus, peisajele sunt superbe singurul meu regret fiind diminuarea zilei, lucru care ne-a facut sa ne bucuram destul de putin de priveliste.
    Daca veniti dinspre Sibiu, puteti face un mic popas la barajul Vidra, un loc superb de asemnea.


Iar acum, va las cu cateva poze de pe "Drumul Regelui":



Liniste si pace....



Hop si eu! :))


    De fiecare data cand fac astfel de postari imi este foarte greu sa triez pozele, pentru ca sunt atat de multe lucruri pe care as dori sa vi le arat dar imi e teama sa nu va plictisesc...

    Desi ma repet, vreau sa va spun ca este o zona minunata, mai putin aglomerata decat Transfagarasanul. Acum singura mea dilema este, Transalpina sau Transfagarasan? Nu ma pot decide care mi-a placut mai mult. Amandoua sunt superbe.

Daca nu ati fost pana acum, va recomand sa o faceti. Este de vis...

Kiss Kiss si o duminica de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: