Review: Balsam de par Enliven cu extract natural de mango si fructul pasiunii

joi, octombrie 25, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint un produs recent descoperit si care mie imi place. Cu aproximativ doua saptamani in urma mi-am facut curaj si am intrat intr-un DM pentru ca doream sa imi achizitionez un balsam de par de la o alta firma si stiam sigur ca il aici il voi gasi. Recunosc am trecut si pe la cremele de corp dar am tinut pumnii stransi, am admirat noile produse in editie limitata dupa care m-am indreptat spre raionul cu pricina. Imi alesesem deja un produs dar la o plasare, le-am vazut...sampon si balsam Enliven cu diverse arome (din ce am inteles, sunt nou aparute in DM-uri, eu nu auzisem pana atunci de aceasta firma)...Bineinteles ca m-am apropiat de ele si mi-am ales balsamul de par cu mango si fructul pasiunii, care este personajul principal al acestei postari.

In cazul in care nu l-ati vazut, Balsamul de par cu mango si fructul pasiunii Enliven arata in felul urmator:


Sistem de inchidere:


Ingrediente:


Ce spune producatorul:
Lasa parul puternic, sanatos si usor de pieptanat.

Ce spun eu:
- Stiu ca in mod normal trebuie sa iti alegi produsele potrivite tipului tau de par si care sa aiba proprietatile de care are acesta nevoie. Ei bine, de aceasta data mi-a cucerit simturile aroma de mango (noua mea pasiune) si nu am put sa parasesc magazinul fara sa il achizitionez;
- Nu imi pare rau pentru achizitia facuta, produsul imi hraneste suficient varfurile firelor de par, ii ofera o aroma delicioasa si acesta ramane moale si usor de pieptanat;
- Aroma sa persista destul de mult timp;
- Nu m-a ajutat in privinta volumului care imi lipseste cu desavarsire;
- Are o consistenta medie;
- Are o cantitate de 400 de ml si este foarte economic (nu ai nevoie de mult produs pentru o utilizare);
- Ambalajul sau este foarte practic poate fi usor manevrat si depozitat datorita formei cilindrice;
- Sistemul de inchidere imi place foarte mult, nu permite pierderea produsului;
- Este fabricat in Anglia si il gasiti in magazinele DM la un pret de aprximativ 11 lei;
- Are o valabilitate de 24 de luni de la deschidere.

In concluzie, este un produs ieftin si bun. Ma bucur pentru ca, gasesc mereu produse foarte ieftine care au o calitate care ma impresioneaza. Daca il recomand? Da, bineinteles.

Voi ati folosit produse de la aceasta firma? Daca da, ce imi mai recomandati?

Kiss Kiss Dee



You Might Also Like

0 comentarii: