LOTD:Light Smoky

luni, noiembrie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Pentru astazi m-am inspirat, pentru astazi am copiat, pentru astazi am "furat" de la Koko. Mi-a placut foarte mult acest look din momentul in care l-a postat pentru prima oara, iar in momentul in care am vazut tutorialul am spus ca nu am nici o scuza, trebuie sa incerc si eu. Nu stiu cum face, dar totul pare atat de usor in tutorialele ei...probabil cu siguranta datorita exercitiului.
    Eu am incercat sa il reproduc, nu chiar fidel dar "circa si aproximativ" si am ajuns la urmatorul rezultat:







Close-up:



Produse folosite:

Machiaj ochi:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Paleta Coastal Scents - Prism Palette;
- Fard quatro GA-DE nr. 22;
- Paleta Radiance;
- Tus Oriflame - Black;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Creion Revlon Luxurious Color - Black - linia apei.
- Gene false no name.


Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra Accord Parfait L'oreal;
- Blush Essence Silky Touch.


Machiaj buze:
- Ruj Colour Attraction - Oriflame - Barely Pink.

Sper sa va placa look-ul meu,  eu nu sunt chiar 100% multumita, dar cu exercitiu si ambitie sunt sigura ca voi reusi. 
Ca de obicei, voi incheia postarea cu o intrebare, de aceasta data putin mai neobisnuita: "Cu parul prins, sau cu parul desfacut?". Dupa cum vedeti, am postat ambele "ipostaze" si v-am pus aceasta intrebare deoarece mamica mea draga si scumpa imi spune ca arat mult mai bine cu parul prins iar eu nu sunt in totalitate de acord cu ea.:)

Ce parere aveti?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!




You Might Also Like

0 comentarii: