Tutorial: Manichiura cu catifea

miercuri, noiembrie 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    La postarea anterioara v-ati exprimat dorinta pentru un tutorial al manichiurii cu catifea. Cum dorinta voastra este lege pentru mine, am pregatit tutorialul solicitat de voi iar astazi vi-l prezint. Veti vedea cat de usor este sa obtineti o manichiura frumoasa si de efect.
    De aceasta data am folosit catifeaua alba din kit, acum nu m-am mai simtit pantera  ci Craiasa Zapezii. ;))


    Sa incepem, micul tutorial.:
    Am aplicat baza pentru umplerea denivelarilor Kallos.


    Am aplicat un strat din oja alba din kit:


Initial, am incercat metoda prezentata pe ambalajul kit-ului dar nu am fost multumita de faptul ca stratul de catifea nu putea fi aplicat uniform.


Dupa care mi-am amintit ca Andrea folosea penseta pentru aplicarea stratului de catifea asa ca am inceput sa  o aplic si eu in acest mod:


Aplicati inca un strat de oja dupa care aplicati catifeaua fara sa asteptati ca acesta sa se usuce. Incercati sa aplicati un strat cat mai uniform:


Dupa ce am aplicat stratul de catifea, l-am mai presat putin cu penseta pentru ca doream sa fiu sigura ca toate particulele de catifea se vor lipi:


Am curatat excesul de catifea de pe margini:


Repetati procedura pentru fiecare unghie in parte si in maxim 15 minute .... tadaaaaa:


Produse folosite:


Si stiu ca mai erati curioase cum se comporta la contactul cu apa:



Desi nu ma asteptam puful rezista foarte bine, 3 zile am purtat aceasta manichiura si s-a tocit doar la varfuri, este usor incomoda datorita faptului ca trebuie mereu curatata, cel putin in cazul meu adunam toate scamele din jurul meu si ma spalam pe maini destul de des. In cazul in care aveti probleme cu pufoseniile nu v-o recomand, este putin incomoda si ai o senzatie mai ciudata pe unghii. Pe mine nu m-a deranajat. :)

 Sper ca v-a fost util acest tutorial, daca mai aveti intrebari va stau la dispozitie. 

Ati purta acest gen de manichiura? Eu va spun sincer ca imi place tare, tare mult. :)

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like

0 comentarii: