Collective haul

miercuri, decembrie 12, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Luna decembrie a inceput cu  multe surprize pentru mine, am bifat cateva produse pe care le aveam de multa vreme pe wishlist si am descoperit si noutati. Astazi va voi prezenta ce produse am cumparat si primit in ultima perioada.
   

    Inainte ca standul Essence sa isi faca aparatia in Sibiu mi-am rugat dealerul din Germanica sa imi caute cateva oje, timpul a trecut eu am crezut ca a uitat si nu am mai spus nimic. Ei bine am fost surprinsa cand am vazut ca nu a uitat de mine, chiar mai mult si-a amintit de o discutie pe caream avut-o la inceputul verii dspre gelul de dus Balea Lovely Raspberry.
    Am primit ojele Essence la care tanjeam - Gorgeous bling, bling, Walk on the wild side iar din gama Nude it - Cafe au lait.  De asemenea Masca 3 in 1 CV Young si mastile Schaebens, o masca pentru zona ochilor si o sare de baie cu lavanda si melissa Dressdner Essenz. Voi reveni cu review s swatch pentru fiecare produs in parte.
    Alexantza m-a cadorist cu Spin Pins-uri si cu o pereche de cercelusi minunati in forma de trandafirasi roz. Daca sunteti in pana de idei pentru cadourile de Craciun puteti arunca o privire si pe Bijuterii HandMade cu siguranta veti gasi un cadou potrivit.


Cu ocazia Black Friday am reusit sa achizitionez si doua carti pe care le doream de foarte mult timp: Diavolul se imbraca de la Prada si P.S. Te iubesc.



    Nu in ultimul rand, datorita articolului Traieste viata ca o poveste am castigat de la Oriflame apa de parfum More by Demi, imi place, are o aroma puternica, voi reveni cu un review.

Acestea sunt produsele care au intrat in colectiile mele. Ma bucur foarte mult de fiecare produs in parte si le multumesc tuturor celor care s-au gandit la mie.

Voi ce ati mai primit in ultima perioada?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: