Favoritele lunii noiembrie

luni, decembrie 03, 2012 bydee-make-up 2 Comments

Hello ladies,

    De data aceasta am intarziat putin cu postrea cu preferatele mele, dar mai bine mai tarziu decat niciodata, nu? Sa va mai spun ca nu imi vine sa cred ca suntem in decembrie? Nu cred ca are rost, cred ca toate suntem constiente ca timpul pur si simplu zboara...Anul se apropie de sfarsit, putem sa incepem sa facem liste pentru anul viitor. Eu ma pregatesc deja.
    Nu mai pierd nici o clipa si va prezint favoritele mele, repede, repejor.

 
- Crema hidratanta de zi si Crema hidratanta de noapte din gama Beautycycle Water - Amway au intrat in rutina mea zilnica si imi plac foarte mult. Review aici  si aici;
- Cu demachiantul bifazic Balea a fost dragoste la prima aplicare, review aici;
- Pudra de argila pentru tratamente cosmetice Aslavital MineralActiv, este printre cele mai recente descoperi, imi place mult, review aici;
- Gelul de  dus Nivea double effect si-a asteptat cumintel randul si nu m-a dezamagit, review aici;
- Gelul de dus cu cafea Jardins du Monde a intrat in consum imediat dupa devorarea coletului Yves Rocher, review-ul nu se va lasa asteptat prea mult;
- Deodorantul Balea - Be Tropical, m-a atras datorita aromei de mango si imi place;
- Balsamul Pantene Aqua Light a devenit preferatul meu dupa prima utilizare, mai multe va voi dezvalui in curand;
- Crema de maini Anian cu alantoina a revenit in atentia mea dupa ce am terminat crea de maini Anian cu goji si rodie - review aici;
- La capitolul ingrijire a corpului am folosit cu drag si spor Lotiunea-ulei de corp Balea, review aici;
- Cutiuta cu minuni cu aroma de ciocolata de la Oriflame, a avut grija de buzele si de cuticulele mele, review al cutiutei clasisce Tender Care aici daca doriti, acesteia ii pot face un review separat;
- Buzele mi-au fost rasfatate in timpul zilei cu ajutorul Balamului de buze cu citrice si vanilie Yves Rocher, in curand va urma si review-ul;
- Unghiutele mele cu catifea, au fost preferatele mele, le puteti observa aici si aici.

Acestea au fost favoritele lunii care a trecut, sper ca nu am uitat pe nimeni. :)

Voi ce produse ati preferat luna trecuta? Se regasesc si in lista mea?

Kiss Kiss si o saptamana ca-n filme!

You Might Also Like

2 comentarii:

  1. Gelul de dus Bob de cafea din Brazilia (Jardins du Monde ) Yves Rocher il prefer mai mereu :)) . Este minunat :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de acord cu tine. Minunat este cel mai potrivit cuvant. :)
      Pupici

      Ștergere