LOTN: Christmas Night

luni, decembrie 17, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    M-am gandit ca in aceasta saptamana sa dedic majoritatea postarilor mele sarbatorilor de iarna. Nu puteam sa incep incep saptamana pur si simplu, ci in forta, cu un machiaj, chiar imi era dor de unul.
    In momentul in care ma gandesc la Craciun, culorile care imi vin in minte sunt: rosu, auriu, verde si albastru.
    Desi nu sunt o fana a nuantelor de albastru, pentru look-ul de astazi mi-am depasit din nou zona de confort si l-am abordat. Am amestecat mai multe nuante si le-am combinat pana am reusit sa obtin un rezultat pe placul meu. 
    Aceasta ar fi prima mea propunere pentru machiajul de sarbatori, sper sa va placa.






Close-up:



Produse folosite:
Machiajul ochilor:
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Fard quatro Ga-De ;
- Paleta Coastal Scents Prism Palette
- Eyeliner Gel Essence - Midnight in Paris;
- Mascara Maybelline - Cat Eyes - Black;
- Creion Ada - alb - linia apei.
- Gene false ELF.

Machiaj ten:
- Fond de ten Ever Lasting - Oriflame - Nuanta Nude Pink;
- Pudra Accord Parfait L'oreal;
- Blush Essence - Silky Touch.

Machiaj buze:
- Creion contur buze Oriflame - Nude;
- Ruj Avon Silky Peach.

Ce parere aveti despre propunerea mea? Ce culori preferati in perioada sarbatorilor si ce machiaj ati dori sa va prezint data viitoare?

Kiss Kis si o saptamana ca-n filme!


You Might Also Like

0 comentarii: