NOTD: All for Christmas

vineri, decembrie 21, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Daca tot mai avem doar cateva zile pana la Craciun, m-am gandit sa va propun si un model de manichiura. Daca pentru machiaj va spuneam ca ideile mele se indreapta catre mai multe culori, in materie de manichiura prima culoare care imi vine in minte este rosu. Rosu simplu, rosu combinat cu alte culori oricum ideea principala este ca manichiura sa contina aceasta culoare.
   Pentru astazi nu m-am putut abtine si am folosit instrumentul pentru nail art de la Avon de care m-am indragostit si am incercat sa astern un strat de "fulgi" peste o baza rosie. Rezultatul imi place si cu siguranta voi reproduce aceasta manichiura.




Produse folosite:
- Oja Gabrini - nr. 323;
- Oja Oriflame - Colour Breeze -  Skinny Dip;
- Pen Sally Hansen;
- Desi nu apare in fotografie ca top coat am folosit intaritorul Killy's (trebuia sa fiu mai atenta la aplicarea lui deoarece oja Sally Hansen s-a intins putin).

Ce parere aveti? Va place si voua la fel de mult?

Kiss Kiss Dee


You Might Also Like

0 comentarii: