NOTD: Walk on the wild side

vineri, decembrie 28, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi doresc sa va prezint o oja care m-a cucerit din prima clipa. Este vorba de o oja de la Essence (bineinteles), mi se pare ca are  cea mai frumoasa nuanta de verde inchis, contine irizatii vernil, o oja eleganta pe care o port cu drag mereu.
    Daca nu ati cunoscut-o, vazut-o sau indragit-o pana acum, este vorba de Walk on the wild side si sunt sigura ca urmatoarele fotografii va vor convinge de cele afirmate mai sus.








   
    Pentru obtinerea acestei manichiuri am aplicat doua straturi de oja si nu am aplicat top coat deoarece mi se pare ca are un luciu intens. Acum imi doresc sa o aplic si peste alte nuante pentru ca sunt sigura ca rezultatul va fi de efect.
    Deci, ce parere aveti? Nu-i asa ca este o nuanta superba? Mie mi se pare pefecta pentru iarna si de ce nu, chiar si pentru sabatori.

Kiss Kiss Dee

P.S. Nu uitati sa va inscrieti la giveaway. O puteti face aici.

You Might Also Like

0 comentarii: