Ochelarii mei Firmoo

vineri, decembrie 14, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Heloo ladies,

    Recunosc,  ochelarii Firmoo m-au facut foarte curioasa. Vedeam mereu prin blogosfera postari care ii prezentau in fel si chip,  iar in momentul in care am fost contacta si mi s-a propus sa ii testez am acceptat fara sa stau pe ganduri.
    In cazul in care nu stiati, Firmoo este cel mai popular magazin online care comercializeaza ochelari atat pe baza de prescriptie medicala cat si ochelari de soare capabili sa satisfaca si cei mai pretentiosi clienti de sex feminin cat si de sex masculin. Preturile lor sunt extrem de accesibile, iar acum au activa o promotie in care se ofera gratuit prima pereche de ochelari, singura conditie fiind ca persoana care ii achzitioneaza sa suporte costurile cu transportul acestora. Mai multe detalii gasiti aici.
     Eu mi-am ales o pereche de ochelari de soare deoarece am o privire agera care nu necesita ochelari de vedere (ma laud, stiu ;))) iar fostii mei ochelari de soare si-au gasit sfarsitul intr-una dintre ultimele excursii, deci propunerea pentru testarea ochelarilor s-a potrivit perfect.
    Un lucru care mi-a placut foarte mult pe site-ul lor, a fost multitudinea de  informatii oferite referitor la fiecare detaliu in parte cat si posibilitatea testarii virtuale a ochelarilor (poti  incara o poza dupa care poti sa vezi daca ochelarii se potrivesc fizionomiei tale sau daca trebuie sa continui cautarile).
    Am fost mai mult decat placut impresionata datorita promtitudinii lor, am fost anuntata ca pachetul a fost trimis luni dimineata iar miercuri seara curierul era la usa mea cu pretiosul meu pachet (chiar radeam cu prietenul meu, un coletul de pe alt continent a ajuns mai repede decat un colet din capitala - nu dau nume).
    Aceasta este perechea pe care mi-am ales-o.



O poza de sezon cu subsemnata:


    Pe langa ochelari am mai primit un etui roz foarte simpatic, o laveta moale tot roz si un saculet cu ustensile (mini surubelnita si suruburi) pentru reglarea ochelarilor.



  In concluzie, sunt foarte multumita atat de ochelari cat si de calitatea serviciilor Firmoo.

Ce ziceti? Va tenteaza programul lor? Ce fel de ochelari va atrag?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like