Review: Produsele Pantene Pro-V Aqua Light

sâmbătă, decembrie 08, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hey girls,

   La sfarsitul lunii octombrie am primit pentru a testa 3 produse din gama Pantene Pro-V Aqua Light. Cei din echipa Pantene au fost draguti si amabili, m-au intrebat ce tip de par am si mi-au recomandat cele trei produse: sampon si balsam pentru par subtire si masca de 2 minute pentru ingrijirea parului subtire.
    Astazi va voi povesti despre fiecare in parte.
    Gama Aqua Light este prezentata de producator in felul urmator:
    "Parul tau e lipsit de volum? Ii poti oferi hidratarea de care are nevoie, fara sa faci compromisuri. Incearca noua formula Pantene Aqua Light, care hraneste parul fara a-l ingreuna."

    Voi incepe cu produsul care mi-a placut cel mai mult si anume Balsamul pentru par subtire Pantene Pro-V Aqua Light.


- Mi-a placut de la prima aplicare, are o consitenta cremoasa si un parfum fresh care se mentine destul de mult.
- Nu ai nevoie de o cantitate prea mare pentru o utilizare, de aceea cred ca este produsul care o sa ma tina cel mai mult;
- Lasa parul fin si usor de pieptanat fara sa il incarce;
- Varfurile mi se par mai "blande" si mai ascultatoare si nu au aspectul fir uscat la varfuri;
- Ofera volum si fara sa folosesc peria in momentul in care il usuc;
- Ambalajul este practic, nu am avut nici o problema cu el;
- Are o cantitate de 250 ml, un pret de 13 lei si o valabilitate de 12 luni de la data deschiderii.

- Mai jos aveti si lista ingredientelor:


Masca de par pentru ingrijirea parului subtire Pantene Pro-V Aqua Light


  
- Primul lucru care mi-a placut la aceasta masca a fost durata aplicarii ei. Avand in vedere ca sunt o persoana destul de grabita (cred ca toate suntem), ideea unei masti care are o durata de actionare 2 minute m-a incantat.
- Desi nu este la fel de consistenta ca si balsamul de par, eu ma declar multumita de ea;
- Mirosul este fin si proaspat la fel ca si in cazul balsamului de par;
- Parul ramane fin si ascultator dupa aplicarea ei iar varfurile snt hidratate;
- Ambalajul este practic sub forma unui tub, capacul nu a cauzat pierderea unghiilor pentru desfacere, testul de presiune l-a trecut cu brio asa ca doriti sa plecati undeva nu va cauza dezastre in bagaj;
- Are o cantitate de 200 ml, un pret de aproximativ 13 lei si o valabilitate de 12 luni de la data deschiderii.

- Mai jos aveti lista ingredientelor:



Samponul  pentru par subtire Pantene Pro-V Aqua Light



- Ei bine, acest sampon cu aroma delicata si consistenta destul de lichida nu a reusit sa faca fata cantitatii industriale de sebum produsa de scalpul meu;
- Ambalajul este practic, sticluta de 250 de ml este usor manevrabila iar sistemul de inchidere nu mi-a creat probleme absolut deloc;
- Oricat as fi incercat sa dozez cantitatea aplicat dupa doua zile, parul meu nu arata tocami prietenos;
- Ceea ce mi-a placut foarte mult la acest sampon este faptul ca nu usuca firul, nu l-am simtit aspru dupa samponare si clatire;
- Nu am ce face trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca parul meu nu are leac, oricat as cauta nu pot scapa de aceasta problema (norocul meu este ca sunt ca o ratusca, imi place apa si nu ratez nici o ocazie pentru a ma rasfata cu o baie sau un dus); 
- Are o valabilitate de 12 luni de la data deschiderii si un pret de aproximativ 19 lei.

- Mai jos lista cu ingredientele:


    In concluzie, am descoperit o noua gama de produse, unele s-au adaptat extraordinar cerintelor parului meu, altele mai putin. Dupa cum puteti observa le-am ordonat in functie de preferintele mele, balsamul o sa ramana foarte mult timp in rutina mea de ingrijire a parului.

Multumesc Pantene pentru ocazia oferita de a testa aceste produse.

Voi ati folosit produse din gama Aqua Light? Daca da, ce parere ati avut despre ele?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like