Review: Silky Touch Blush Essence

marți, decembrie 04, 2012 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    De foarte multa vreme imi doream un fard de obraz de culoarea piersicii si care sa aiba usoare irizatii aurii si care sa ii ofere tenului un finish natural, fresh. Am cautat prin magazine dar parca nu gaseam unul care sa ma multumeasca.
    In momentul in care am afalat ca standul Essence si-a facut simtita prezenta in Douglas Sibiu, cred ca am fost printre primele persoane care au inceput sa-i dea tarcoale. Bine scopul vizitei mele erau pensulele si nimic altceva. Ei bine, avand in vedere ca am ajuns la cateva zile dupa deschidere, acesta nu era aprovizionat in totalitate iar pensulele lipseau. Intrebarea mea a fost: "Cum sa plec cu mana goala?"...
    Si atunci l-am vazut, statea ascuns pe ultimul raft si astept cumintel ca cineva sa il observe (din prea mult entuziasm in momentul in care am ajuns acasa am uitat sa il fotografiez inchis, asa ca am preluat o poza de pe facebook-ul Essence).

Sursa
    M-am uitat la pret, 12.5 lei mi s-a parut chiar acceptabil pentru o cantitate de 5 grame. Termenul de valabilitate de 24 de luni de la data deschiderii m-a incantat si l-am achizitionat fara sa stau pe ganduri.
    Am ajuns acasa, sperand ca lumina magazinului sa nu ma fi inselat, alegerea fiind facuta sub impulsul momentului (v-am spus ca am fost printre primii clienti, iar standul nu era aprovizionat nici cu testere).
    L-am deschis si m-am bucurat foarte mult de alegerea pe care o facusem.


    Irizatiile erau exact cum mi-am dorit, nici prea mici, insesizabile nici prea mari, deranjante. Mi s-a parut fardul de obraz perfect pentru un machiaj de zi.


    Se aplica foarte usor, nu trebuie sa insisti pentru abtine efectul dorit. Rezistenta sa pot spune ca m-a impresionat, pe tenul meu rezista cca 6 ore.
    Ambalajul este practic, micut dintr-un plastic destul de rezistent. Sistemul de inchidere nu mi-a cauzat pierderea varfurilor unghiilor deoarece este foarte usor de "manevrat". Pe spatele sau gasim datele distribuitorului, informatii despre produs si lista ingredientelor.


    Concluzionez spunand ca, este un fard de obraz pe gustul meu si ma bucur ca am gasit un alt produs Essence care nu m-a dezamagit.

Voi ati folosit fardul de obraz Essence? Care sunt produsele voastre preferate din gama lor?

Kiss Kiss Dee
    

You Might Also Like

0 comentarii: