Tag: Craciunul de ieri vs Craciunul de azi

sâmbătă, decembrie 15, 2012 bydee-make-up 0 Comments


Hey girls,

    Craciunul se apropie cu pasi repeziiar prin blogosfera au inceput sa circule tot mai multe TAG-uri care au acest subiect. Gabriela ne propune sa comparam sarbatorile trecute cu cele actuale, singurele conditii fiind urmatoarele: completarea acestui TAG sa fie facuta cu placere (normal) si persoana de la care ai primit TAG-ul sa fie mentionata (zis si facut).
Care a fost cel mai frumos Craciun din copilaria ta?
Fiecare Craciun a fost deosebit, dar de cate ori imi aduc aminte de cadourile de Craciun imi amintesc de papusa Barbie, o sirena,  primita imediat dupa revolutie, era ceva nemaipomenit, nemaivazut, mi s-a parut cea mai frumoasa papausa din Univers.
Cam asta a fost reactia mea...a se observa doar reactia, in realitate eram plinuta si cu parul scurt.

Sursa

Care este cel mai frumos Craciun recent?
Raspunul meu este acelasi, fiecare sarbatoare este frumoasa, deosebita in felul ei. sunt incomparabile. :)
Care a fost colindul tau preferat in copilarie?
Nu am avut un colind preferat, imi placeau toate si imi doream sa invat cat mai multe..
● Care este colindul tau preferat in ziua de azi?
Acum, recunosc, imi plac mai mult "englezismele" sunt mai vesele daaar in fiecare an cand mergem la colidatul rudelor "Trei Pastori e baza", in familia tatalui meu fiind 3 frati, va dati si voi seama...
● Care a fost filmul tau preferat de Craciun, in copilarie?
Fara dar si poate Singur acasa, chiar saptamana trecuta am revazut cateva secvente pe Prima daca nu ma insel...

Sursa

Care este filmul tau preferat de Craciun, in prezent?
Momentan nu am un film preferat. Astept sa fiu surprinsa de noile aparitii cinematografice.
Cum impodobeai bradul de Craciun cand erai mic(a)?
Asimetric? :)) Cred ca toti copiii aleg cele mai mari globuri si incearca sa le puna cat mai sus.
Cum impodobesti bradul in ziua de azi?
Bicolor. In fiecare an incerc sa combin nuantele, anul acesta sunt atrasa de combinatia auriu si rosu.

Sursa

● Crezi in Mos Craciun? De ce da, sau de ce nu?
Normal. Cum sa nu cred. ;)) Daca nu as crede in el nu m-ar vizita asa ca ... Mosule sa nu ma uiti!
Iti place reclama clasica Coca Cola, cea cu Sarbatorile Vin si camioanele luminate?
Cui nu-i place? Coca Cola mi se pare ca are cele mai frumoase reclame in perioada sarbatorilor.
● Unde este (sau unde ar fi) locul perfect pentru a petrece zilele de Craciun?
Acasa, in familie, inconjurata de prieteni si persoane dragi.

Sursa
Brad artificial sau natural?
Artificial, sunt putin mai ecologista. Daca doresc neaparat aroma bradutului cumpar o coronita sau folosesc esente.
Cat de importanta crezi ca este zapada, in preajma Craciunului?
In preajma Craciunului o tolerez, altfel imi place doar daca o admir de pe geam. 
Ce inseamna Craciunul pentru tine?
Caldura sufleteasca, mi se pare o sarbatoare in care simti dragostea care te inconjoara, bucurie si liniste.
Primesti colindatorii de Craciun?
Sigur ca da. Cum ar fi Craciunul fara colindatori?
Care este cel mai frumos cadou primit vreodata de Craciun?
Nu pot sa spun. Imi plac toate cadourile pe care le-am primit pentru ca stiu ca sunt daruite din dragoste. La primul punct v-am povestit despre cadoul care m-a impresionat cel mai mult.

    Sper ca v-au placut raspunsurile mele si va invit si pe voi, cele care nu ati raspuns acestor intrebari pana acum sa il faceti. Nu nominalizez pe nimeni dar mi-ar face o deosebita placere sa citesc si raspunsurile voastre.

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: