Ce mi-am propus sa mai testez (sau pe ce am mai dat banii...)

duminică, ianuarie 27, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Nu pot sa incep aceasta postare decat cu o singura fraza: "In luna ianuarie am intrat de 2 ori in DM si am reusit sa ma abtin de la geluri de dus si lotiuni de corp!". Cred ca ar fi o fraza mai buna pentru shoppaholici anonimi dar sunt prea mandra de mine si nu pot sa ma abtin. 
    Recunosc, chiar ieri am visat ca erau oferte la Yves Rocher cu transportul era gratuit iar eu ma gandeam ca as putea sa imi iau un gel de dus cu cafea...:)) Da, cred ca am o problema dar ma tratez!
    M-am gandit ca cea mai buna solutie pentru a-mi trata problemele este evitarea DM-ului, dar de fiecare data cand aparea in raza mea vizuala imi aminteam ca am neaparat nevoie de ceva...
    Vazand pliantul DM, ieri m-am decis sa fac o mica  escapada si am reusit sa achizitionez Uleiul pentru cuticule Farmec cu doar 6.5 lei si Crema pentru conturl ochilor Bioliv - Cosmetic Plant cu 16 lei.
    Daca tot eram prim zona iar cei de la Vedda nu s-au sinchisit sa imi raspunda la mail (nu inteleg de ce ai Contact pe site daca nu raspunzi la mailuri - dar in fine...acestea sunt nelinistile mele intelectuale...), am intrat in Real si am gasit mult doritele ceaiuri cu Fructe de padure si rom (are o aroma deosebita, l-am gustat ieri) si cel cu Mere si scortisoara - aproximativ 3 lei.
    Intrand intr-un magazin de "ieftinache" am gasit ojele Natty care sunt foarte laudate prin blogosfera. Din pacate pentru mine, din fericire pentru portofelul meu, erau destul de prost aprovizionati si am gasit un singur lac de unghii pe gustul meu - 2.5 lei.


    Aveam nevoie neaparat de samponul uscat Trend it up! - Balea si nu m-am oprit pana nu l-am achizitionat - 11 lei.V-am impartasit bucuria mea si pe facebook. De asemenea am achizitionat si o apa modelatoare pentru par Balea dar nu am reusit sa le folosesc decat o data - 10 lei. Lenea si comoditatea...alte boli grave...


    Acestea au fost cumparaturile facute in ultima perioada, vad ca desi sunt in "post" gasesc mereu cate ceva care sa merite investitia. Vor urma review-uri pentru fiecare produs in parte.
    Sper ca nu v-am plictisit prea tare si sunt curioasa ce v-ati achizitionat si voi.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like