Favoritele lunii decembrie

miercuri, ianuarie 02, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Incet, incet incep sa ma mobilizez si sa intru in ritml normal al postarilor. Am ramas cu o mica restanta din 2012, asa ca astazi va voi prezenta produsele pe care le-am preferat in luna decembrie. 
   In decembrie nu am achizitionat multe produse, majoritatea produselor pentru ingrijirea tenului sunt identice cu produsele pa care le-am preferat in noiembrie iar cele mai multe noutati au aparut in trusa de makeup.
    Nu mai pierd vremea cu mai multe detalii, preferatele mele au fost:


- MUA Undressed Palette - m-a cucerit la prima vedere, review si swatch aici;
- Blush MUA - Shade - l-ati putut observa in postarea cu poveste review in curand;
- Ruj MUA Bare - cel mai frumos nude, zilele urmatoare va voi prezenta si review-ul;
- Ruj Gosh Velvet Touch - 122 - Nougat - o nuanta perfecta pentru acest anotimp - review in curand;
- Mascara Catchy Eyes - genele mele scurt si drepte au fost rasfatate, in curand review;
- Oja Essence - Walk on the Wild Side - o oja minunata ati laudat-o si voi aici;
- Oja Esssence - Gorgeous Blig Bling - o oja cu fulgisori, trebuie sa spun mai mult? - in curand un NOTD;
- Gel de dus Bale cu smochine si ciocolata - a dat un aer dulce de sarbatoare dusurilor mele;
- M-am intors  cu drag la preferatul meu - Untul de corp Cien cu mango - aici;
- Ultimul, dar nu cel din urma, demachiantul pe care il consider descoperirea anului 2012 - Demachiantul bifazic Balea - review aici.

    Acestea au fost cele mai indragite produse ale lunii decembrie. Am descoperit produse noi si bune, abia astept sa va povestesc despre ele.
   Voi ce produse ati preferat in luna decembrie? Se regasesc si pe lista mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: