Favoritele lunii ianuarie

joi, ianuarie 31, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    A venit acel moment  in care va prezint ce mi-a placut cel mai tare si mai tare in aceasta luna.
    Avand in vedere ca sunt in perioada in care ma axez mai mult pe consum decat pe noi achizitii, multe ptoduse care mi-au placut in luna decembrie au ramas in top si in ianuarie.Bineinteles exista si personaje noi in familie care nu au ajuns inca pe lista review-urilor dar incerc sa ma mobilizez si sa vi le prezint cat cat mai repede.
    Asadar si prin urmare, produsele care au fost aproape de sufletul meu in aceasta luna sunt urmatoarele:


- Nu pot incepe decat cu minunatul gel de dus cu boabe de cafea din Brazilia - Jardins du Monde care m-a cucerit pur si simplu, review aici;
- Paleta GOSH Smokey Eyes Palette, nu cred ca mai are nevoie de o prezentare suplimentara, review aici;
- Rujul GOSH Velvet Touch a fost primul spre care intindeam mana in diminetile in care ma grabeam, review
aici;
- Laptele demachiant Bioderma Sensibio a ajuns la mine prin intermediul unui Mos dragut caruia i se pare ca toate ambalajele pe care scrie Bioderma contin acelasi produs. Review in curand, dar pot sa va spun din start ca produsele Bioderma nu sunt laudate degeaba;
- Samponul uscat Trend it up! - Balea este mana cereasca pentru mine, review in curand;
- Crema intens hidratanta AslaVital MineralActiv este preferata mea in acest moment, review aici;
- Balsamul  hranitor pentru buze Citron Vanille Yves Rocher mi-a devenit bun preieten si ma insoteste peste tot, review aici;
- Apa de toaleta Pretty Swan - Oriflame, mi-a indulcit diminetile, imi place, mi se pare potrivita pentru acest sezon si este compatibila cu starea mea de spirit;
- Despre Midnight Date - Essence va pot spune multe dar cred ca pozele de aici  v-au convis si pe voi ca o astfel de oja merita un luc in colectia fiecareia dintre noi.

    Acestea sunt produsele care mi-au fost aproape in aceasta luna, nu sunt foarte multe dar imi sunt foarte dragi.
    Voi ce produse ati indragit in ianuarie?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like