La Multi Ani 2013!

marți, ianuarie 01, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hey, hey, hey 2013!!!

    Doream sa fiu printre primele persoane care va doresc ca in anul 2013 sa aveti parte doar de lucruri miunate, realizari si multa fericire!
     La multi ani 2013! La multi ani tuturor!


     Daca imi permiteti, as dori sa fiu si putin mai nostalgica...
    In urma cu un an citeam urarile celorlalte bloggerite si visam sa fac si eu acelasi lucru. Anul acesta, m-am ambitionat si cu pasi timizi am intrat in aceasta lume minunata.
    Am ajuns la postarea cu numarul 268, iar voi mi-ati oferit mereu o vorba buna, un comentariu incurajator. Va multumesc din suflet pentru ca ma cititi, va multumesc din suflet ca sunteti alaturi de mine!

Kiss Kiss si un an de vis!

You Might Also Like

0 comentarii: