LOTD: Sweet Plum

sâmbătă, ianuarie 19, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Stiu ca va doreati sa vedeti un look in care sa folosesc Paleta GOSH Smokey Eyes pe care v-am prezentat-o aici. M-am conformat si am inceput sa ma joc cu nunatele pana am ajuns la un rezultat care a fost  pe placul meu. 
    De aceasta data nu mi-am dorit un machiaj foarte intens desi in ultima perioada sunt din ce in ce mai atrasa de nuante inchise si de smokey eyes, dar pentru astazi am ales ceva mai usor.
    Sper sa va placa mica mea demonstratie.








Produse folosite:
Machiaj ochi:




- GOSH -Smokey Eyes Palette - Plum;
- Baton corector Elf - Apricot Beige;
- Primer Elf - Sheer;
- Eyeliner Gel Essence - Midnight in Paris;
- Creion Ada - alb - linia apei;
- Mascara GOSH - Boombastic;
- Gene false ELF.

Machiaj ten:
- BB Cream - All in one GOSH  - 03 Warm Beige;
- Pudra Accord Parfait L'oreal;
- Blush MUA - Shade 1.

Machiaj buze:
- Ruj GOSH Velvet Touch - Nougat.

Deci, ce parere aveti despre acest machiaj? L-ati purta?

Kiss Kiss si un weekend de vis!

You Might Also Like