NOTD: Winter Simphony

vineri, ianuarie 04, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     Am decis ca prima manichiura pe care v-o prezint in acest an sa fie una mai deosebita, de suflet...   
    Cred ca stiti cat de mult imi place sa ma folosesc de minunatele peisaje in momentul in care vreau sa prezint o manichiura. Dupa ce am vazut cat de mult v-a placut postarea din cadrul colaborarii Naked Tuesday m-am gandit sa profit de venirea iernii si  sa va prezint o noua manichiura, in aceeasi locatie dar intr-un peisaj inghetat.
    Pentru conceperea acestei manichiuri am procedat exact la fel ca si in cazul Newspaper Nails. Am printat o pagina cu note muzicale pe care le-am transferat pe unghiute cu ajutorul alcoolului sanitar. Rezultatul mi-a placut foarte mult, iar "sedinta foto" sper ca va fi la fel de apreciata ca si cea anterioara.







Produse folosite:


- Oja Essence - Nude Glam - Cafe au lait;
- Hartie pe care au fost printate note muzicale;
- Alcool sanitar;
- Intaritor 3  in 1 - KillyS.

Ce parere aveti despre aceasta manichiura? Sper ca v-a placut la fel de mult ca si mie, in cazul in care doriti sa va prezint si un tutorial cu aceasta tehnica, lasati-mi un comentariu si ma voi supune. ;))

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like

0 comentarii: