Review: Crema intens hidratanta AslaVital MineralActiv

marți, ianuarie 22, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi o sa va prezint una dintre cremele mele preferate. Mi-am dorit-o foarte mult, stiam ca este crema perfecta pentru sezonul rece deoarece am testat-o in campania de promovare, in momentul in care gama Aslavital Mineralactiv pentru ten sensibil a fost lansata.
    In cazul in care nu v-a atras atentia in magazine, Crema intens hidratanta Aslavital MineralActiv  arata in felul urmator:



 Culoare/consistenta:


Ingrediente:


Ce spune producatorul:
Crema este destinata asigurarii si mentinerii unui nivel constant al hidratarii tenurilor sensibile, cuperozice, ridate pe durata intregii zile, precum si protectiei impotriva efectelor nocive ale poluarii si radiatiilor UV. 

Ce spun eu:
- Cutiuta cremei este ambalata intr-un celofan care ne ofera certitudinea ca suntem primele persoane care vor intra in contact cu continutul acesteia;
- Imi place ambalajul, care este din sticla mata (pare rezistenta) cu un capac visiniu care ii da o nota eleganta si sobra;
- In momentul in care deschizi capacul simti un miros placut, dulceag, destul de puternic (la acesta as fi renuntat);
- Crema are o culoare alb-galbuie si este foarte consistenta (un alt mare plus primit, cred ca deja cunoasteti "fixul" meu - mereu caut o crema care sa fie cat mai consistenta);
- In momentul in care este aplicata pe ten acesta se simte automat hidratat (am uitat sa precizez, datorita alimentatiei - cred ca acesta este cel mai important factor, tenul meu a devenit mixt);
- Se absoarbe rapid si constituie o baza de machiaj excelenta;
- Poate sunt eu vinovata (autosugestia) sau poate chiar asa este, dar am observat o atenuare a ridurilor fine;
- Are SPF  15, un alt plus;
- Are 50 ml si o perioada de valabilitate de 12 luni de la deschidere;
- Eu am achizitionat-o in urma cu cateva luni in momentul in care am prins-o la reducere in Carrefour daca nu ma insel la un pret de aproximativ 20 lei, ea avand un pret standard de 26 lei.

In concluzie, este o crema de care am fost placut impresionata de la prima aplicare, perfecta pentru anotimpul rece si care primeste un mare DA din partea mea. Cu siguranta o voi recumpara. 

Ati folosit aceasta crema? Ce parere aveti despre gama Aslavital MineralActiv? Recunosc, eu sunt o mare fana.

Kiss Kiss Dee





You Might Also Like