Review & Swatch: Gosh Smokey Eyes Palette - Plum

vineri, ianuarie 11, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Astazi va voi vorbi putin despre primul produs care mi-a atras atentia in momentul in care am primit produsele Gosh pentru a le testa. Este vorba despre paleta cu numarul 03 - Plum - Smokey Eyes Palette.

    
    Paleta are un ambalaj dintr-un plastic tare, rezistent iar sistemul de inchidere imi place foarte mult deoarece este prevazut cu un magnet, mi se pare cel mai potrivit sistem deoarece nu trebuie sa te chinui in momentul in care doresti o deschizi.
    In momentul in care am ridicat capacul, deasupra fardurilor am observat micul "ghid" de aplicare al nuantelor cu ajutorul caruia orice incepatoare poate crea un machiaj deosebit.



    Dupa cum v-ati dat seama si dupa denumirea sa, paleta Plum contine 4 nuante de mov, de la lila pana la un mov inchis intens.
    Am incercat sa le surprind cat mai fidel nuantele in swatch-urile care urmeaza:





    Nuantele sunt intense si pigmentate, usor de aplicat si "manevrat".
   La capitolul rezistenta nu am nici o obiectie, in  ultima saptamana le-am purtat zilnic in diverse combinatii si au rezistat eroic cate 10 ore (aproximativ) fara sa se adune sau sau sa se stearga, fara sa necesite retusuri suplimentare (cred ca v-am mai spus ca nu imi place sa port cu mine portfardul, nu stiu din ce motiv, eu port cu mine doar un ruj pentru retusuri).
    Paleta are 8 grame si o valabilitate de 24 luni (un alt plus).
    In concluzie, pot sa spun ca este o paleta care s-a strecurat incet, incet in sufletul meu si acum face parte din preferatele mele. Imi place si o folosesc cu drag pana la ultimul strop.

Voi ati incercat produsele GOSH? Daca da, ce pare aveti despre ele? Daca nu, ce va tenteaza din gama lor?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like