TAG: Le parfum

joi, ianuarie 10, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Chiar imi era dor de un TAG. Voua nu? Iris a fost cea care m-a nominalizat iar eu, copil cuminte din fire m-am supus repede-repejor. Astazi veti afla care sunt preferintele mele in materie de umbre inmiresmate care ma insotesc peste tot.
    Daca sunteti curioase  si daca doriti sa aflati daca avem preferinte asemnatoare veti afla din randurile urmatoare.

Sursa

1.Care parfum l-ai recumpara la nesfrsit?
    Cu mana pe inima va spun ca preferatul meu este Amor, Amor de la Cacharel.

Sursa

2.Câte parfumuri ai?(aproximativ)
    Cred ca vreo 8, nu mai stiu exact. La un moment dat ajunsesem o colectionara de parfumuri dupa care mi-am redirectionat pasiunea de colectionar catre alte sortimente.

3.Parfumul din colecţia ta pe care îl foloseşti cel mai des…
    Nu folosesc doar un singur parfum. Imi place diveristatea. Le incep pe toate si incep sa plang in momentul in care se termina aproape in acelasi timp.

4.Primele 3 parfumuri preferate…
Amor, amor - Cacarel
Euphoria - Calvin Klein
Midsummer - Oriflame

5.Un parfum care nu ţi-a plăcut…
Hypnotic Poison - Dior, mult prea tare pentru gusturile mele.

6.Un parfum dulce…
Nu neaparat dulce, mai mult mi se pare un parfum greu Armani Code - Giorgio Armani.

7.Brandul preferat de parfumuri…
Nu am un brand preferat, daca simt o aroma care ma atrage, nu ma uit la "eticheta". Imi place pur si simplu.

8.Magazinul din care iţi cumperi parfumuri cel mai des…
Prefer sa imi rog prietenele de peste mari si tari sa caute oferte si sa mi le aduca pentru ca sunt mai ieftine,  cataloage sau site-uri.

9.Parfumurile dominante în fiecare anotimp . . .
Prefer sa  "asortez" aromele care ma invaluie in functie de starea de spirit si de tinuta.

10.Cu ce parfum te asociezi ca femeie?
Cred ca ma asociez cu Euphoria, de la aroma pana la designul ambalajului...cu acest parfum nu ai cum sa ramai in umbra, te scoate mereu in evidenta prin aroma sa placuta si in acelasi timp puternica, misterioasa ...

Sursa

    Sper ca v-au placut raspunsurile mele. Cred ca as putea sa scriu in continuu despre parfumuri dar mi-e teama sa nu va plictisesc.
    Imi TAG-uiesc blogroll-ul (in cazul in care mai exista cineva care nu a facut acest TAG...), iar pe voi, cele care nu aveti blog va astept la sectiunea de comentarii.

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like