Favoritele lunii februarie

joi, februarie 28, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

    Am ajuns si la ultima zi de iarna (calendaristica), ieri am vazut ghiocei iar temperaturile au fost pe placul meu, eu sunt de parere ca de de maine vine primavara! Ar fi minunat!
    Dar sa revenim la subiectul nostru, pentru ca suntem in acea zi a lunii in care va prezint produsele care mi-au placut "cel mai tare si mai tare".
    In luna februarie am descoperit produse care mi-au placut, produse care m-au impresionat si au intrat automat in rutina mea zilnica, iar mai jos vi le voi prezenta.



- Incep cu paleta MUA - Glitterball -  care m-a cucerit de la prima vedere. Are niste nuante feminine, diafane excelente. Cred ca doriti sa vedeti si niste swatch-uri pe care promit sa vi le arat cat mai curand posibil;
- Kit-ul pentru sprancene MUA - m-a impresionat. Va spun sincer ca nu ma asteptam ca sprancenele mele pe alocuri foarte blonde sa aprecieze calitatea acestui kit dar...m-am inselat. Imi place nebunie si ma intreb de ce nu l-am incercat pana acum. Review in curand.
- Daca tot suntem la capitolul farduri - Cuicu Flashing Diamond - m-a cucerit datorita nuantei sale - review & swatch aici;
- Rimelul GOSH Catchy Eyes  - este preferatul meu in momentul de fata - review aici;
- Cea mai iubita si mai folosita oja a fost Seventeen - 539, va puteti convinge de frumusetea ei aici. Am purtat-o, am sters-o si am aplicat-o de 3 ori consecutiv (in postare ma laudam ca am purtat-o de doua ori, dar am mai abuzat de ea si dupa aceea).
- Uleiul pentru cuticule Farmec imi place foarte mult. Review in curand.
- La capitolul geluri de dus am ales doua preferate - gelul de dus Nature Secrets - Oriflame - cu mango si gelul de dus Balea cu kiwi;
- Sapunul lichid Scooby-Doo! - este pur si simplu delicios! In momentul in care il folosesc ma simt din nou un copil care mesteca o cantitate industriala de guma de mestecat si se chinuie sa faca baloane uriase;
- Crema hranitoare pentru maini Hand Care - Oriflame - este alaturi de mine in fiecare seara. Review aici.
- Crema pentru conturul ochilor Bioliv imi place, desi ma asteptam sa fie putin mai consistenta. Pielea din jurul ochilor este hidratata asa ca eu sunt multumita. Daca va intereseaza pot sa ii fac un review.
- Untul de corp Herbagen cu ciocolata - care nu miroase a ciocolata ci a cacao...;)) Imi place datorita faptului ca hidrateaza si se absoarbe rapid. Mai multe detalii in curand.

    Acestea au fost produsele pe care le-am indragit in luna februarie. Voi ce produse ati preferat?
    Se regasesc in lista mea?

Kiss Kiss Dee

You Might Also Like