KKCenterhk Goodies - Review & Swatch

joi, februarie 07, 2013 bydee-make-up 0 Comments

Hello ladies,

     In luna ianuarie mi s-a oferit posibilitatea de a testa doua produse la alegere din gamele comercializate de KKCenterhk.
     Ochisorii mei s-au plimbat, s-au invartit pana au ajuns la doua farduri (nici nu stiu de ce m-am mai uitat si prin alte zone) din doua game diferite.
     Chiar daca firma este din Hong Kong, produsele au ajuns in aproximativ 10 zile, atent ambalate fara sa imi creeze vreo problema.
    Astazi doresc sa vi le prezint, sunt foarte mandra de ele.
    O sa incep cu CUICU Flashing Diamond Single EyeShadow. Cred ca stiti deja ca imi plac foarte mult nuantele de portocaliu, corai, piersiciu iar cand l-am vazut nu am stat pe ganduri si mi-am spus ca va fi al meu.





Swatch:


Ambalajul este dintr-un material plastic tare, rezistent si elegant.
Are o nuanta superba, este mat, foarte pigmentat si se aplica usor.
Are o rezistenta excelenta, l-am luat testat o zi (de dimineata pana seara fara primer) si nu a necesitat retusuri, nuanta nu si-a diminuat intensitatea.
Are o cantitate de 4.3 grame.
Poate fi achizitionat de aici la un pret de 4.83 USD.

Al doilea produs pe care mi l-am ales a fost Mimididi 3D Diamond Powder EyeShadow. Imi doream un roz finut si delicat iar ideea unui fard 3D m-a atras si mai mult.






Swatch:


Este un fard foarte cremos si pigmentat. Se aplica foarte usor si rezista mult timp (l-am folosit fara primer si l-am purtat fara sa necesite retusuri aproximativ 10 ore).
Eu l-as recomanda pentru un machiaj de seara deoarece este foarte sidefat si contine mici particule argintii. Folosit intr-o cantitate mai mica sau amestecat cu un fard mai putin sidefat poate fi adaptat si purtarii in timpul zilei.
Mi-a placut ideea unui aplicator inclus in partea inferioara a ambalajului, mi se pare foarte practic.
Are o cantitate de 4.5 grame.
Poate fi achizitionat de aici la un pret de 7.85 USD.

In concluzie, ma declar foarte multumita de  calitatea celor doua farduri, m-au impresionat intr-un mod placut. 
Doresc sa le multumesc celor de la KKCenterhk pentru amabilitate, promptitudine si bineinteles pentru posibilitatea de a testa cele doua produse.
In cazul in care doriti sa achizitionati produsele, puteti beneficia de un discount de 10% folosind codul bydee-make-up.

Voi ati folosit produsele lor? Ce va tenteaza?

Kiss Kiss Dee

    


You Might Also Like